Article-cluster size (# of articles)
new weight
old weight
lower/upper
Articles count
Total similarity
Avg. similarity
Total chr length
Sentence # average
Sentence # variation
3
1.83
9.02
0.11/0.04
3.00
1.03
0.34
339.00
1.00
0.00
All clustering variants
Old ranking - len = 3
11 ■ 0.99/0.01 ■ 2 ■ 66.3
Best clustering variants
11 0.99/0.01 2 66.3
Faktor

Но кога станува збор само за квалитетот на услугите кои ги користат испитаниците, најголемо задоволство има од услугата мобилна телефонија со 79,6 проценти, па телевизија со 72,9 проценти, задоволни од квалитетот на услугата за услугата интернет со 70 проценти, додека најниско задоволство постои од квалитетот за фиксна телефонија, 69,3 проценти, се наведува во анкетата.

Кога станува збор за тоа колку се лојални корисниците на електронски комуникациски услуги, може да се каже дека повеќе од две третини од корисниците се лојални, односно лојалноста е највисока кај корисниците на услугата фиксна телефонија – 75,6 проценти, потоа следува услугата интернет каде 73,9 проценти од корисниците се изјасниле дека би останале на истиот оператор, потоа услугата мобилна телефонија – 69,5 проценти, додека лојалноста е најниска кај корисниците на услугата телевизија – 66,1 процент. Faktor