Article-cluster size (# of articles)
new weight
old weight
lower/upper
Articles count
Total similarity
Avg. similarity
Total chr length
Sentence # average
Sentence # variation
4
26.22
15.82
0.55/0.90
4.00
2.00
0.50
365.00
1.00
0.00
All clustering variants
Old ranking - len = 4
5 ■ 0.99/0.01 ■ 2 ■ 215.8
Best clustering variants
5 0.99/0.01 2 215.8

Advertisement - Отворени нови хоризонти за современите бизнис-лидери на конференцијата на М6 “Невронауката и иднината на лидерството” Преку 100 експерти од областа на невролидерството, доктори, консултанти, претставници на деловниот сектор и студенти беа дел од конференцијата „Одлуки, одлуки: Невронауката и иднината на лидерството“, во организација на М6 Едукативен центар.

Во рамките на конференцијата фокусот беше ставен на невронауката, личниот и организацискиот развој и современото лидерство во насока на трансформација на бизнисот, низ призмата на начинот на кој размислува современиот човек, влијанието на стресот и неизвесноста при носење на одлуки и значењето на лидерството базирано на разбирање.- Advertisement - Главен говорник на конференцијата беше д-р. Николаос Димитриадис кој важи за еден од пионерите во примената на невронауката во современото лидерство и маркетингот во светот.

Vestiplus

Меѓу истакнатите говорници на конференцијата беше и Весна Кузмановиќ, основачка на македонската компанија Stratum Research, која го претстави својот револуционерен пристап кон интерпретација на несвесните реакции на луѓето преку користење на DIY невромаркетинг платформа IMPALA, прва од ваков вид во регионот која се базира на најсовремени eye-tracking технологии и биометриски алатки.

На конференцијата беше презентирана и студија на случај за имплементација на невронаучните алатки во Винарската визба „Тиквеш“ која ги интегрираше невронаучните алатки во своето секојдневно работење користејќи невромаркетинг методологии за редизајн на линијата „Alexandria Premium Cuvée“. „Телма ТВ“ која прикажа како преку невро-анализа на потрошувачки реакции ги идентификувале преференците на гледачите со цел оптимизација на програмската шема и медиумскиот простор. Vestiplus

  • Advertisement - Отворени нови хоризонти за современите бизнис-лидери на конференцијата на М6 “Невронауката и иднината на лидерството” Преку 100 експерти од областа на невролидерството, доктори, консултанти, претставници на деловниот сектор и студенти беа дел од конференцијата „Одлуки, одлуки: Невронауката и иднината на лидерството“, во организација на М6 Едукативен центар.
Biznisvesti

Преку 100 експерти од областа на невролидерството, доктори, консултанти, претставници на деловниот сектор и студенти беа дел од конференцијата „Одлуки, одлуки: Невронауката и иднината на лидерството“, во организација на М6 Едукативен центар.

Во рамките на конференцијата фокусот беше ставен на невронауката, личниот и организацискиот развој и современото лидерство во насока на трансформација на бизнисот, низ призмата на начинот на кој размислува современиот човек, влијанието на стресот и неизвесноста при носење на одлуки и значењето на лидерството базирано на разбирање. Biznisvesti

  • Advertisement - Отворени нови хоризонти за современите бизнис-лидери на конференцијата на М6 “Невронауката и иднината на лидерството” Преку 100 експерти од областа на невролидерството, доктори, консултанти, претставници на деловниот сектор и студенти беа дел од конференцијата „Одлуки, одлуки: Невронауката и иднината на лидерството“, во организација на М6 Едукативен центар.
Inovativnost

На конференцијата беше презентирана и студија на случај за имплементација на невронаучните алатки во Винарската визба „Тиквеш“ која ги интегрираше невронаучните алатки во своето секојдневно работење користејќи невромаркетинг методологии за редизајн на линијата „Alexandria Premium Cuvée“. „Телма ТВ“ која прикажа како преку невро-анализа на потрошувачки реакции ги идентификувале преференците на гледачите со цел оптимизација на програмската шема и медиумскиот простор.- Advertisement - На конференцијата, проф. д-р Ежени Брзовска, професорка на Економскиот факултет при Универзитетот „Св. Кирил и Методиј“ го претстави истражувањето во кое го поврзува невронаучниот пристап со современите маркетинг стратегии.

Во рамките на практичниот дел, беше одржана интерактивна сесија од страна на експертите за емоционална интелигенција Наташа Ивановска и Биљана Велевска, посветена на развој на емоционалната интелигенција кај лидерите, користејќи анализа на влијанието на социјалните сигнали врз продуктивноста и психолошката безбедност на тимовите. Inovativnost

  • Advertisement - Отворени нови хоризонти за современите бизнис-лидери на конференцијата на М6 “Невронауката и иднината на лидерството” Преку 100 експерти од областа на невролидерството, доктори, консултанти, претставници на деловниот сектор и студенти беа дел од конференцијата „Одлуки, одлуки: Невронауката и иднината на лидерството“, во организација на М6 Едукативен центар.