Article-cluster size (# of articles)
new weight
old weight
lower/upper
Articles count
Total similarity
Avg. similarity
Total chr length
Sentence # average
Sentence # variation
7
321.69
38.59
0.00/2.50
7.00
5.80
0.83
796.00
1.00
0.00
All clustering variants
Old ranking - len = 7
14 ■ 0.99/0.01 ■ 2 ■ 407.2
Best clustering variants
14 0.99/0.01 2 407.2
Skopjeinfo

Aleph е доверлив партнер на Spotify уште од 2013 година, кога партнерството започна со 4 земји.

Новoпотпишаното партнерство ја донесува целосната палета на услуги на Aleph – вклучително и продажба на медиумски простор на локално ниво, решенија за плаќање, креативна поддршка и автоматизација базирана на перформанси – со цел ефикасно монетизирање на рекламниот инвентар на Spotify и поврзување на брендот со огласувачите, поедноставувајќи и проширувајќи ги рекламните решенија на Spotify во 80+ пазари, меѓу кои и Албанија, Бугарија, Грција, Косово, Романија, Северна Македонија, Унгарија, Словачка, Словенија, Србија, Хрватска и Чешка. Skopjeinfo

  • Aleph, глобална мрежа на дигитални експерти која иновира на пресекот помеѓу медиумите и плаќањата, и Spotify, најпопуларната услуга за стриминг на аудио содржини со претплата во светот, денес објавија проширено партнерство со кое Aleph станува партнер за продажба на реклами на Spotify во повеќе од 80 пазари, овозможувајќи пристап до повеќе од 20.000 огласувачи.
13:23 h 13-May-2025
  • Aleph, глобална мрежа на дигитални експерти која иновира на пресекот помеѓу медиумите и плаќањата, и Spotify, најпопуларната услуга за стриминг на аудио содржини со претплата во светот, денес објавија проширено партнерство со кое Aleph станува партнер за продажба на реклами на Spotify во повеќе од 80 пазари, овозможувајќи пристап до повеќе од 20.000 огласувачи.
  • ◉ Aleph го проширува партнерството со Spotify за управување со глобалната продажба на реклами во повеќе од 80 пазари
09:40 h
  • Aleph, глобална мрежа на дигитални експерти која иновира на пресекот помеѓу медиумите и плаќањата, и Spotify, најпопуларната услуга за стриминг на аудио содржини со претплата во светот, денес објавија проширено партнерство со кое Aleph станува партнер за продажба на реклами на Spotify во повеќе од 80 пазари, овозможувајќи пристап до повеќе од 20.000 огласувачи.
  • Aleph го проширува партнерството со Spotify за управување со глобалната продажба на реклами во повеќе од 80 пазари
Faktor

Новoпотпишаното партнерство ја донесува целосната палета на услуги на Aleph – вклучително и продажба на медиумски простор на локално ниво, решенија за плаќање, креативна поддршка и автоматизација базирана на перформанси – со цел ефикасно монетизирање на рекламниот инвентар на Spotify и поврзување на брендот со огласувачите, поедноставувајќи и проширувајќи ги рекламните решенија на Spotify во 80+ пазари, меѓу кои и Албанија, Бугарија, Грција, Косово, Романија, Северна Македонија, Унгарија, Словачка, Словенија, Србија, Хрватска и Чешка.

Тимовите на Aleph ќе имаат пристап до Ads Manager на Spotify за да ги водат огласувачите и агенциите со цел да ја искористат целосната моќ на платформата – од различни рекламни формати до прецизно таргетирање – за да допрат до слушателите во клучни моменти, како вежбање, периоди на фокусирана работа или патување, нудејќи уникатни можности за брендовите да се поврзат со својата целна публика кога таа е најангажирана и да ги исполнат своите маркетинг цели. Faktor