Aleph е доверлив партнер на Spotify уште од 2013 година, кога партнерството започна со 4 земји.
Новoпотпишаното партнерство ја донесува целосната палета на услуги на Aleph – вклучително и продажба на медиумски простор на локално ниво, решенија за плаќање, креативна поддршка и автоматизација базирана на перформанси – со цел ефикасно монетизирање на рекламниот инвентар на Spotify и поврзување на брендот со огласувачите, поедноставувајќи и проширувајќи ги рекламните решенија на Spotify во 80+ пазари, меѓу кои и Албанија, Бугарија, Грција, Косово, Романија, Северна Македонија, Унгарија, Словачка, Словенија, Србија, Хрватска и Чешка. Skopjeinfo
Aleph, глобална мрежа на дигитални експерти која иновира на пресекот помеѓу медиумите и плаќањата, и Spotify, најпопуларната услуга за стриминг на аудио содржини со претплата во светот, денес објавија проширено партнерство со кое Aleph станува партнер за продажба на реклами на Spotify во повеќе од 80 пазари, овозможувајќи пристап до повеќе од 20.000 огласувачи. Kajgana
Компанијата поврзува 60+ водечки дигитални медиумски платформи (вклучувајќи ги Amazon, Criteo, Google, Meta, Microsoft, Pinterest, Reddit, Snap, Spotify, TikTok, Twitch, Uber, X и други) низ 130+ земји, овозможувајќи им на 26.000 огласувачи да допрат до повеќе од 3 милијарди потрошувачи.
Localpayment, финтек подружница на Aleph, ги интегрира медиумските продажби и процесирањето на плаќања во моќно решение за беспрекорно глобално проширување на своите клиенти. Fokus