„Чудесната судбина на Амелија Пулен“ беше третиот по ред игран филм на кој имав работено.
Тој филм ми го промени животот, изјави францускиот кинематографер Бруно Делбонел, добитник на Златна камера 300 за животен опус на 45. издание на Интернацнионалниот фестивалл на филмска камера (ИФФК) „Браќа Манаки“ кое е во тек во Битола.
Кинематограферот Бруно Делбонел вчера (24 септември) одржа мастер-чет во склоп на 45 издание на ИФФК „Браќа Манаки“.
„Кога го снимавме филмот „Амели“, во тоа време не мислев дека правам нешто посебно, немав такво чувство. Radiomof
Но, пред да објави дека чудото се случило, еден шокантен настан и ја покажува скриената магија на нејзиниот свет, принудувајќи ја да го преиспита сето она што го земала здраво за готово.
Среќен сум што наидов на вакво сценарио, беше многу интересно да се размислува и да се процесира сетот тоа, рече Лозано кој раскажа дека со режисерот се познаваат од училишните денови и дека снимале и кратки филмови заедно. Republika
Интернационалниот фестивал на филмската камера „Браќа Манаки“ претпаднево во Битола продолжува со прес конференција на која ќе учествуваат кинематограферите Пабло Лозано и Душан Хусар, и со панел „Од Трајбек до Манаки, зад сцената“. Kanal5
Студирал филозофија на Сорбона, а дипломирал во 1978 година на ESEC (Ecole Superieure d’Etudes Cinematographique), популарна и ценета школа за кинематограферски студии во Париз.
По дипломирањето, Делбонел пројавил афинитет и кон режија, па во 1989 година го режира долгометражниот документарен филм инспириран од светот на циркусот – „Големиот циркус“ / THE GRAND CIRCUS, но потоа ja продолжува својата кариера како кинематографер, создавајќи завиден опус во соработка со многумина значајни француски и светски режисери. Republika
Делбонел на почетокот од разговорот скромно, за себе кажа дека е само кинематографер, татко и обичен човек.
Тој со филмот „Чудесната судбина на Амелија Пулен“, на 44 годишна возраст, достигнува светска слава и во овој филм креира визуелно маестрално ремек-дело, рефлектирајќи го бајковитиот, обично – необичен свет на Амелија. Republika
Настанот се одвиваше беспрекорно, како да не знаат дека Широк сокак е под заштита како културно наследство од особено големо значење.
Без никаков проблем и претходно одобрение отстранети се дел од старите гранитни плочки и на нивно место се поставени нови со изгравирани ѕвезди и имиња на кинематограферите, досегашни лауреати на фестивалот. Novamakedonija
Петер Колањи, пак, со режисерката Ребека Румел се познавале од училишните денови и немале потешкотии во соработката одлично се познавале.
Приказната на филмот „Оддалечување“ говори за тоа кога Вера оди во советското одморалиште за да му се придружи на својот сопруг астронаут, Алексеј, летната идила е нарушена од сомнежите за сопругот, што тајно ѝ ја загорчуваат душата. Republika
Јапонскиот кинематографер Јошио Китагава, прв доаѓа во Битола и на Балканот, а на ИФФК „Браќа Манаки“ „Зло не постои“. A1on
Во Европската Lo-Sap програма, вчера публиката можеше да го погледне филмот „Бегај“ на казахстанскиот кинематографер Азамат Дулатов.
Филмот го прикажува Казахстан во времето на Советскиот Сојуз, во 1930-те години, време обележано со брзата колективизација на фармите на Сталин и со најбруталниот глад што некогаш го видел модерниот свет. Republika
Тој со филмот „Чудесната судбина на Амелија Пулен“, на 44 годишна возраст, достигнува светска слава и во овој филм креира визуелно маестрално ремек-дело, рефлектирајќи го бајковитиот, обично – необичен свет на Амелија.
Публиката погледна неколку сцени од филмот. Republika
Се обидовме да ја раскажеме историјата на ГАМА во Окинава.
ГАМА пештерите за многумина не се познати во Јапонија, но на овој начин преку филмот ќе се запознаат со овие засолништа. Republika
Јапонскиот кинематографер Јошио Китагава, прв доаѓа во Битола и на Балканот, а на ИФФК „Браќа Манаки“ „Зло не постои“.
На денешната прес конференција Китагава говореше за искуствата при снимањето со режисерот Рјусуке Хамагучи, со кој веќе го сними „Среќен час“, а соработувале при постигнувањето на големиот успех со филмот „Вози ја мојата кола“. A1on
Но, поентата е, како што додаде, да се расте, да се созрева и да не се прават истите работи повторно.
„Ако филмот е добар, сите го слават режисерот и кинематограферот, но ако филмот не е добар, тогаш велат дека режисерот не чини, а кинематограферот никој не го спомнува и тоа е добро“, рече Делбонел. Radiomof
Делбонел говореше во преполната сала на киното „Манаки“ во Битола.
Филмот имаше голем успех. Republika
„Кога го снимавме филмот „Амели“, во тоа време не мислев дека правам нешто посебно, немав такво чувство.
Интернационалниот фестивал на филмската камера „Браќа Манаки“ претпаднево во Битола продолжува со прес конференција на која ќе учествуваат кинематограферите Пабло Лозано и Душан Хусар, и со панел „Од Трајбек до Манаки, зад сцената“.
Во присуство на многубројни гости, спортски легенди, новинари и обожаватели од сите генерации, вчеравечер (25 септември) во преполната „Литература.мк“ во „Дајмонд мол“ се одржа промоцијата на првата авторизирана биографија на легендарниот фудбалер Дарко Панчев.
Првата авторизирана биографија на легендарниот фудбалер Дарко Панчев во идание на „Арс Либрис“(дел од „Арс Ламина – публикации“), чиј автор е доајенот на спортското новинарство Зоран Михајлов, ќе биде промовирана вечер во 19 часот, во книжарницата „Литература.мк“ во „Дајмонд мол“.
Долгометражниот документарен филм „Време на бетон“ во режија на Игор Иванов ќе има интернационална премиера во рамките на 13. Фестивал за филм и архитектура во Прага.
Документарниот филм „Време на бетон“ во режија на Игор Иванов ќе ја има својата интернационална премиера на 13. Фестивал за филм и архитектура во Прага.
Почина оперската првенка, мецосопран, Ирена Кавкалевска, соопшти Македонска опера и балет.
Почина оперската пејачка Ирена Кавкалевска, мецосопран во Националната опера и балет (НОБ). Погребот ќе се одржи в петок, на градските гробишта во Бутел.
Во Музејот на современата уметност (МСУ) – Скопје вечер ќе биде отворена изложбата на светски реномираните уметници Дан и Лиа Пержовски.
Дан и Лиа Пержовски, кои ги исцртуваат ѕидовите на МоМА Њујорк, Тејт Модерн во Лондон, Центарот Помпиду-Бобур во Париз утревечер ќе ги претстават своите дела на уникатен начин во Музејот на современата уметност.