Article-cluster size (# of articles)
new weight
old weight
lower/upper
Articles count
Total similarity
Avg. similarity
Total chr length
Sentence # average
Sentence # variation
6
82.70
25.57
0.13/1.04
6.00
3.66
0.61
615.00
1.00
0.00
All clustering variants
Old ranking - len = 6
22 ■ 0.99/0.01 ■ 2 ■ 250.1
Best clustering variants
22 0.99/0.01 2 250.1
Biznisvesti

Анкетата е спроведена од 18 мај до 5 јуни годинава на случаен репрезентативен примерок од 1100 испитаници од популација на возраст од 18 и повеќе години, корисници на некоја од електронските комуникациски услуги: фиксна телефонија, мобилна телефонија, интернет и телевизија.

Во поглед на задоволството од квалитетот на услугите кои ги користат испитаниците, најголемо сумирано задоволство постои за услугата мобилна телефонија со 79,6 проценти, потоа телевизија со 72,9 проценти и интернет со 70 проценти, додека најниско задоволство постои од квалитетот за фиксна телефонија, 69,3 проценти, се наведува во анкетата. Biznisvesti

  • Повеќе од половина од корисниците на телекомуникациските услуги се задоволни од цените и квалитетот, а сумираното задоволство од цените е најголемо кај услугата фиксна телефонија со 69,6 проценти, по што следуваат телевизија со 63,3 проценти, интернет услуга со 62,4 проценти.
Kanal5

Највисоко задоволство од квалитетот во мобилната телефонија, најниско во фиксната Во поглед на задоволството од квалитетот на услугите кои ги користат испитаниците, најголемо сумирано задоволство постои за услугата мобилна телефонија со 79,6 проценти, потоа телевизија со 72,9 проценти, задоволни од квалитетот на услугата за услугата интернет со 70 проценти, додека најниско задоволство постои од квалитетот за фиксна телефонија, 69,3 проценти, се наведува во анкетата.

Кога станува збор за тоа колку се лојални корисниците на електронски комуникациски услуги, може да се каже дека повеќе од две третини од корисниците се лојални, односно лојалноста е највисока кај корисниците на услугата фиксна телефонија – 75,6 проценти, потоа следува услугата интернет каде 73,9 проценти од корисниците се изјасниле дека би останале на истиот оператор, потоа услугата мобилна телефонија – 69,5 проценти, додека лојалноста е најниска кај корисниците на услугата телевизија – 66,1 процент. Kanal5