Article-cluster size (# of articles)
new weight
old weight
lower/upper
Articles count
Total similarity
Avg. similarity
Total chr length
Sentence # average
Sentence # variation
4
4.24
12.09
0.26/0.09
4.00
1.48
0.37
421.00
1.00
0.00
All clustering variants
Old ranking - len = 4
6 ■ 0.99/0.01 ■ 2 ■ 184.8
Best clustering variants
6 0.99/0.01 2 184.8
Republika

Министерството за образование и наука силно го поддржува воведувањето дигитални алатки и користењето дигитални технологии во учењето на децата со атипичен развој.

Тие се во согласност со најдобрите интереси на учениците со посебни образовни потреби, затоа што создаваат пристапни, индивидуализирани и интерактивни дигитални образовни ресурси, рече министерката за образование и наука Весна Јаневска на завршниот настан на проектот ISEC-ADE (Пристапно дигитално образование за ученици со аутизам и интелектуална попреченост: Иновативни решенија и подобрување на компетенциите на едукаторите), што денеска се одржа во Скопје. Republika

  • Како резултат на проектот Пристапно дигитално образование за ученици со аутизам и интелектуална попреченост: Иновативни решенија и подобрување на компетенциите на едукаторите (ISEC-ADE) развиени се „ – иновативна веб-апликација за интерактивно учење како и „ – платформа за споделување и соработка меѓу едукаторите, што ќе им го олеснат напредокот во образованието на децата со посебни образовни потреби.
15:28 h 21-Oct-2024
  • Како резултат на проектот Пристапно дигитално образование за ученици со аутизам и интелектуална попреченост: Иновативни решенија и подобрување на компетенциите на едукаторите (ISEC-ADE) развиени се „ – иновативна веб-апликација за интерактивно учење како и „ – платформа за споделување и соработка меѓу едукаторите, што ќе им го олеснат напредокот во образованието на децата со посебни образовни потреби.
  • ◉ Презентирани апликацијата „TeachSpace“ и платформата „TeachHub“ за полесно учење на децата со посебни образовни потреби
15:02 h
  • Министерството за образование и наука силно го поддржува воведувањето дигитални алатки и користењето дигитални технологии во учењето на децата со атипичен развој.
  • Јаневска: Со проектите кои создаваат интерактивни дигитални ресурси ја подигнуваме инклузијата на учениците со посебни образовни потреби
Radiomof

Министерка Јаневска рече дека посебно ќе се заложи за унапредување на инклузивното образование, затоа што децата со посебни образовни потреби не смееме да ги идентификуваме со нивната дијагноза, туку со нивните потенцијали што можат да се развијат со помош на образованието.

Повика сите заедно да работиме на подигнување на општествената свест за прифаќање на различностите и вклучување на децата и другите лица со атипичен развој во сите активности, а не нивно исклучување. Radiomof

  • Како резултат на проектот Пристапно дигитално образование за ученици со аутизам и интелектуална попреченост: Иновативни решенија и подобрување на компетенциите на едукаторите (ISEC-ADE) развиени се „ – иновативна веб-апликација за интерактивно учење како и „ – платформа за споделување и соработка меѓу едукаторите, што ќе им го олеснат напредокот во образованието на децата со посебни образовни потреби.