Article-cluster size (# of articles)
new weight
old weight
lower/upper
Articles count
Total similarity
Avg. similarity
Total chr length
Sentence # average
Sentence # variation
18
34.41
28.17
3.60/2.06
18.00
7.81
0.43
1526.00
1.00
0.00
All clustering variants
Old ranking - len = 18
19 ■ 0.99/0.01 ■ 2 ■ 324.9
Best clustering variants
19 0.99/0.01 2 324.9
13:15 h 02-Oct-2024
  • По владината одлука за забрана на онлајн коцкањето, Министерот за дигитализација, Стефан Андоновски вели дека следниот чекор ќе биде детекција и гасење на сите страници кои приредуваат игри на среќа на интернет, а во оваа акција покрај домашните, ќе бидат опфатени и странските играчи на пазарот.
  • ◉ Андоновски: Детекција и гасење на сите страници кои нелегално приредуваат игри на среќа на интернет
12:30 h
  • Владата веќе ги утврди чекорите како ќе се справува со нелегалното онлајн коцкање, кое ќе биде нејзин примарен приоритет во наредниот период, бидејќи тоа е многу раширено кај младите во општеството, а наскоро ќе бидат претставени и активности што ќе бидат презмени, вели министерот за дигитална трансформација, Стефан Андоновски.
  • Андоновски: Утврдени се чекорите за справување со нелегалното онлајн коцкање, наскоро ќе бидат претставени и активности што ќе следат
11:30 h 01-Oct-2024
  • Министерот за дигитална трансформација, Стефан Андоновски, денеска во Скопје имаше поздравно обраќање на министерска конференција на Управувачките платформи на Западен Балкан за образование и обука и истражување и иновации, во организација на делегацијата на Европската унија во Република Македонија.
  • АНДОНОВСКИ: Наша цел е до 2030 година, најмалку 80 отсто од возрасното население да поседува основни дигитални вештини
11:08 h
  • Министерот за дигитална трансформација, Стефан Андоновски, денеска во Скопје имал поздравно обраќање на министерска конференција на Управувачките платформи на Западен Балкан за образование и обука и истражување и иновации, во организација на делегацијата на Европската унија во Република Македонија.
  • Андоновски: Наша цел е до 2030 година најмалку 80% од возрасното население да поседува основни дигитални вештини