Article-cluster size (# of articles)
new weight
old weight
lower/upper
Articles count
Total similarity
Avg. similarity
Total chr length
Sentence # average
Sentence # variation
6
21.99
17.20
1.04/0.90
6.00
2.61
0.43
474.00
1.00
0.00
All clustering variants
Old ranking - len = 6
7 ■ 0.99/0.01 ■ 2 ■ 610.0
Best clustering variants
7 0.99/0.01 2 610.0

Седницата ја отвори Бранко Азески, претседателот на Комората, во улога на претседател на Националниот совет за извоз (НСИ). Во Стопанската комора на Македонија пред компаниите членки на Клубот на извозници беше промовиран новиот концепт за извоз на Комората, со кој преку конкретни инструменти и алатки ќе се третираат сите прашања поврзани со промоција и со поддршка на извозните активности на компаниите.

Седницата ја отвори Бранко Азески, претседателот на Комората, во улога на претседател на Националниот совет за извоз (НСИ), кој во своето излагање потенцираше дека Комората веќе извесен период работи на градење нов пристап и стратегија за поддршка на домашниот извозен сектор и на домашните извозни компании, преку нов концепт кој се базира на три меѓусебно поврзани столба, и тоа: 1. НАЦИОНАЛЕН СОВЕТ ЗА ИЗВОЗ (НСИ), кој претставува национално и советодавно тело формирано во рамките на проектот „Поддршка на приватниот сектор за регионална економска интеграција“, кој го спроведува Комората во партнерство со Американската агенција за меѓународен развој УСАИД, како и платформа за јавно-приватен дијалог, која ќе обезбеди институционална поддршка за компаниите, со цел поголема интернационализација на македонскиот бизнис.

Faktor

Во Стопанската комора на Северна Македонија пред компаниите членки на Клубот на извозници беше промовиран новиот концепт за извоз на Комората, со кој преку конкретни инструменти и алатки ќе се третираат сите прашања поврзани со промоција и со поддршка на извозните активности на компаниите.

Седницата ја отвори Бранко Азески,претседателот на Комората, во улога на претседател на Националниот совет за извоз (НСИ), кој во своето излагање потенцираше дека Комората веќе извесен период работи на градење нов пристап и стратегија за поддршка на домашниот извозен сектор и на домашните извозни компании, преку нов концепт кој се базира на три меѓусебно поврзани столба, и тоа: кој претставува национално и советодавно тело формирано во рамките на проектот „Поддршка на приватниот сектор за регионална економска интеграција“, кој го спроведува Комората во партнерство со Американската агенција за меѓународен развој УСАИД, како и платформа за јавно-приватен дијалог,која ќе обезбеди институционална поддршка за компаниите, со цел поголема интернационализација на македонскиот бизнис. Faktor

  • Седницата ја отвори Бранко Азески, претседателот на Комората, во улога на претседател на Националниот совет за извоз (НСИ). Во Стопанската комора на Македонија пред компаниите членки на Клубот на извозници беше промовиран новиот концепт за извоз на Комората, со кој преку конкретни инструменти и алатки ќе се третираат сите прашања поврзани со промоција и со поддршка на извозните активности на компаниите.
Nezavisen

Проф. д-р Дарко Лазаров, претседател на Клубот на извозници, во своето излагање истакна дека Комората преку сет добро дизајнирани инструменти и модерни алатки, во рамките на новиот концепт, ќе работи во насока на обезбедување конкретна поддршка за македонските извозни компании во нивните напори за зголемување на конкурентноста и на извозната подготвеност, како и во нивните напори за изнаоѓање нови трговски и бизнис-партнери, влез на нови пазари и поголема видливост на меѓународните пазари.

На седницата на Клубот на извозници, по предлог на претседателот д-р Лазаров, покрај постојниот потпретседател Анатол Кутревски од Пекабеско АД Скопје, беа избрани и двајца нови потпретседатели на Клубот: Евгенија Ангеловска – Ламинати КОМ ДОО Прилеп и Зоран Н. Илиев – Актива ДОО Штип На тој начин, Клубот на извозници значително ја зајакна својата менаџментска структура со млади професионалци и претставници на успешни извозни компании, кои како тим, заедно со претседателот Лазаров, ќе работат на операционализирање на новиот концепт на Комората за поддршка на извозните активности на домашните компании. Nezavisen

  • Седницата ја отвори Бранко Азески, претседателот на Комората, во улога на претседател на Националниот совет за извоз (НСИ). Во Стопанската комора на Македонија пред компаниите членки на Клубот на извозници беше промовиран новиот концепт за извоз на Комората, со кој преку конкретни инструменти и алатки ќе се третираат сите прашања поврзани со промоција и со поддршка на извозните активности на компаниите.
Plusinfo

Во Советот членуваат повеќе од 30 успешни извозни компании од различни извозни сектори, претставници на приватниот сектор и претставници на Владата и на надлежните државни институции.

Преку Советот се третираат прашања поврзани со извозната конкурентност на земјата, со формите за поддршка на извозните компании, со трговската регулатива за олеснување на извозот и сл. претставува специјализирано тело во рамките на новиот концепт за извоз на Комората, кое ќе им обезбеди организациска, техничка и логистичка поддршка на домашните извозници во насока на поголема извозна подготвеност и на поголема извозна промоција на македонските компании и производи на регионалните и на странските пазари. Plusinfo

  • Седницата ја отвори Бранко Азески, претседателот на Комората, во улога на претседател на Националниот совет за извоз (НСИ). Во Стопанската комора на Македонија пред компаниите членки на Клубот на извозници беше промовиран новиот концепт за извоз на Комората, со кој преку конкретни инструменти и алатки ќе се третираат сите прашања поврзани со промоција и со поддршка на извозните активности на компаниите.
10:46 h 06-Nov-2024
  • Новиот концепт за извоз со кој преку конкретни инструменти и алатки ќе се третираат сите прашања поврзани со промоција и со поддршка на извозните активности на компаниите беше промовиран пред компаниите членки на Клубот на извозници во Стопанската комора на Македонија.
  • ◉ Концепт за промоција и поддршка на извозно ориентирана национална економија
11:29 h 05-Nov-2024
  • Седницата ја отвори Бранко Азески, претседателот на Комората, во улога на претседател на Националниот совет за извоз (НСИ). Во Стопанската комора на Македонија пред компаниите членки на Клубот на извозници беше промовиран новиот концепт за извоз на Комората, со кој преку конкретни инструменти и алатки ќе се третираат сите прашања поврзани со промоција и со поддршка на извозните активности на компаниите.
  • Пред компаниите промовиран новиот концепт за извоз на Стопанската комора
Novamakedonija

Азески додаде дека во периодот што следува Комората, во координација со Владата и со нејзините институции, ќе разговара за конкретни форми на поддршка за извозните компании, за конкретен износ на средства од буџетот за таа намена, како и за институционалната форма на соработка меѓу државата и приватниот сектор, за успешна примена на националната стратегија за извоз, која треба да испорача поголем извоз и поголем економски раст на земјата во иднина.

На седницата беше промовирана и дигиталната извозна платформа „Изи експорт“ (Easy Export), алатка креирана преку истоимениот проект на УСАИД, која обезбедува корисни информации за извозните компании, поврзани со надворешната трговија, во делот на базите на податоци за трговските посредници на одделни пазари, законските и регулаторните барања, царинските и нецаринските бариери, повиците за поддршка, корисните анализи и сл. Novamakedonija

  • Седницата ја отвори Бранко Азески, претседателот на Комората, во улога на претседател на Националниот совет за извоз (НСИ). Во Стопанската комора на Македонија пред компаниите членки на Клубот на извозници беше промовиран новиот концепт за извоз на Комората, со кој преку конкретни инструменти и алатки ќе се третираат сите прашања поврзани со промоција и со поддршка на извозните активности на компаниите.
Plusinfo

Преку Советот се третираат прашања поврзани со извозната конкурентност на земјата, со формите за поддршка на извозните компании, со трговската регулатива за олеснување на извозот и сл. претставува специјализирано тело во рамките на новиот концепт за извоз на Комората, кое ќе им обезбеди организациска, техничка и логистичка поддршка на домашните извозници во насока на поголема извозна подготвеност и на поголема извозна промоција на македонските компании и производи на регионалните и на странските пазари.

Клубот на извозници е најголема бизнис-асоцијација претставник на домашните извозни компании и неговата улога е да ги застапува интересите на домашните извозници како значајни чинители за националната економија. претставува клучна алатка која треба да испорача стручна и експертска поддршка за компаниите, преку аналитички и тренинг-центар. преку изготвувањето стручни анализи и истражувања, ќе работи на идентификување на новите извозни можности за компаниите и преку конкретни форми на поддршка и модерни алатки ќе работи директно со компаниите во насока на изнаоѓање трговски партнери и воспоставување бизнис-релации, со цел пристап до нови пазари и зголемување на извозната активност на постојните пазари. ќе работи на градење поголеми човечки и менаџерски капацитети на извозно ориентираните компании, преку специјализирани обуки и коучинг-програми со реномирани домашни и странски експерти, за да им помогне на македонските компании во делот на зголемување на конкурентноста, поголема видливост преку соодветни маркетинг-активности и градење брендови, поефикасно барање трговски и бизнис-партнери на странските пазари и подобро справување со институционалните и со регулаторните барања за настап на конкретни пазари. Plusinfo

  • Седницата ја отвори Бранко Азески, претседателот на Комората, во улога на претседател на Националниот совет за извоз (НСИ). Во Стопанската комора на Македонија пред компаниите членки на Клубот на извозници беше промовиран новиот концепт за извоз на Комората, со кој преку конкретни инструменти и алатки ќе се третираат сите прашања поврзани со промоција и со поддршка на извозните активности на компаниите.
Faktor

Клубот на извозници е најголема бизнис-асоцијација претставник на домашните извозни компании и неговата улога е да ги застапува интересите на домашните извозници како значајни чинители за националната економија. претставува клучна алатка која треба да испорача стручна и експертска поддршка за компаниите, преку аналитички и тренинг-центар. преку изготвувањето стручни анализи и истражувања, ќе работи на идентификување на новите извозни можности за компаниите и преку конкретни форми на поддршка и модерни алатки ќе работи директно со компаниите во насока на изнаоѓање трговски партнери и воспоставување бизнис-релации, со цел пристап до нови пазари и зголемување на извозната активност на постојните пазари. ќе работи на градење поголеми човечки и менаџерски капацитети на извозно ориентираните компании, преку специјализирани обуки и коучинг-програми со реномирани домашни и странски експерти, за да им помогне на македонските компании во делот на зголемување на конкурентноста, поголема видливост преку соодветни маркетинг-активности и градење брендови, поефикасно барање трговски и бизнис-партнери на странските пазари и подобро справување со институционалните и со регулаторните барања за настап на конкретни пазари.

Азески додаде дека во периодот што следува Комората, во координација со Владата на РСМ и со нејзините институции, ќе разговара за конкретни форми на поддршка за извозните компании, за конкретен износ на средства од буџетот за таа намена, како и за институционалната форма на соработка меѓу државата и приватниот сектор, со цел успешна примена на националната стратегијата за извоз, која треба да испорача поголем извоз и поголем економски раст на земјата во иднина. Faktor

  • Седницата ја отвори Бранко Азески, претседателот на Комората, во улога на претседател на Националниот совет за извоз (НСИ). Во Стопанската комора на Македонија пред компаниите членки на Клубот на извозници беше промовиран новиот концепт за извоз на Комората, со кој преку конкретни инструменти и алатки ќе се третираат сите прашања поврзани со промоција и со поддршка на извозните активности на компаниите.
Plusinfo

Зборувајќи за новиот концепт Азески рече дека Комората извесен период работи на градење нов пристап и стратегија за поддршка на домашниот извозен сектор и на домашните извозни компании кој се базира на три меѓусебно поврзани столба – Националниот совет за извоз, Клубот на извозници и Институтот за извоз. кој претставува национално и советодавно тело формирано во рамките на проектот „Поддршка на приватниот сектор за регионална економска интеграција”, кој го спроведува Комората во партнерство со Американската агенција за меѓународен развој УСАИД, како и платформа за јавно-приватен дијалог, која ќе обезбеди институционална поддршка за компаниите, со цел поголема интернационализација на македонскиот бизнис.

Во Советот членуваат повеќе од 30 успешни извозни компании од различни извозни сектори, претставници на приватниот сектор и претставници на Владата и на надлежните државни институции. Plusinfo

  • Седницата ја отвори Бранко Азески, претседателот на Комората, во улога на претседател на Националниот совет за извоз (НСИ). Во Стопанската комора на Македонија пред компаниите членки на Клубот на извозници беше промовиран новиот концепт за извоз на Комората, со кој преку конкретни инструменти и алатки ќе се третираат сите прашања поврзани со промоција и со поддршка на извозните активности на компаниите.