Вицепремиерот и министер за транспорт, Александар Николоски, гостуваше во централниот дневник на ТВ Сител, каде што ги презентираше најновите информации за железничките и патните инфраструктурни проекти.
Николоски го истакна значењето на транспарентноста и стратешкиот пристап во решавањето на клучните прашања поврзани со пругите, коридорите и автопатите.
До почеток на летната сезона ќе пуштиме за сообраќај околу 40 километри од автопатот Кичево - Охрид на потегот од Врбјани до Охрид, а до крај на 2026 година како што ветивме ќе го изградиме целиот автопат.
До почеток на летната сезона ќе пуштиме за сообраќај околу 40 километри од автопатот Кичево - Охрид на потегот од Врбјани до Охрид, а до крај на 2026 година како што ветивме ќе го изградиме целиот автопат, истакна денеска заменик претседателот на Владата и министер за транспорт Александар Николоски, кој заедно со директорот на ЈП за државни патишта Коце Трајановски и градоначланикот на Охрид, Кирил Пецаков извршија увид во зимско асфалтирање на автопатот во непосредна близина на Охрид. Kanal5
Министерот Николоски, заедно со останатите присутни денеска промовираа асфалтирање во зимски услови, токму на трасата на автопатот Кичево – Охрид, активност која за прв пат се применува после 50 години. Skopjeinfo
Како што истакнаа, ова е резултат на промена на Законот за изградба на автопатот Кичево – Охрид се со цел да се надминат проблемите со техничките услови со асфлатирањето и да се забрза неговата изградба.
Министерот Николоски истакна дека направена е целосна мобилизација на работници и на машини и со тоа се создава услови да се асфалтира и на минусни температури. Nezavisen
„Имаме голема мобилизација за изградба на автопатот и тоа со околу 300 машини и околу 600 вработени кои секојдневно работат на трасата.
Денеска промовираме асфалтирање во зимски услови и на минусни температури се со цел да ја забрзаме изградбата и да ги достигнеме роковите што си ги зададовме. 360stepeni
Исто така во преткфалификација е избор на изведувач за автопатот Кичево-Букојчани и очекувам дека на пролет ќе имаме избрано изведувач.
Потоа тој автопат ќе се надоврзе на автопатот кој интензивно започна да се гради, а тоа е од Гостивар до Букојчани и понатаму од Гостивар до Тетово, така да граѓаните од Охрид и регионот ќе добијат нов модерен автопат од Охрид до Скопје. Plusinfo
Министерот Николоски, заедно со останатите присутни промовираа асфалтирање во зимски услови, токму на трасата на автопатот Кичево – Охрид, активност која за прв пат се применува после 50 години.
Како што истакнаа, ова е резултат на промена на Законот за изградба на автопатот Кичево – Охрид се со цел да се надминат проблемите со техничките услови со асфлатирањето и да се забрза неговата изградба. Press24
Денеска промовираме асфалтирање во зимски услови и на минусни температури се со цел да ја забрзаме изградбата и да ги достигнеме роковите што си ги зададовме.
Тоа е до почетокот на летната сеозна да пуштиме за сообраќај околу 40 километри од Врбјани до Охрид со еден мал прекин кај Ботун, а до крај на 2026 година да го изградиме целиот автопат. Republika
Тоа е до почетокот на летната сеозна да пуштиме за сообраќај околу 40 километри од Врбјани до Охрид со еден мал прекин кај Ботун, а до крај на 2026 година да го изградиме целиот автопат.
Исто така во преткфалификација е избор на изведувач за автопатот Кичево-Букојчани и очекувам дека на пролет ќе имаме избрано изведувач. Mk
прв пат се промоцира зимско асфалтирање на минусни температури и токму на автопатот Кичево -Охрид.
„ Направивме огромна мобилизација преку 300 машини и преку 600 работници секојдневно работат на трасата. Faktor
Ветивме работа а помалку да зборуваме.
Ги решаваме проблемите со автопататот и веќе ги забележуваме резултатите. Skopjeinfo
Директорот на ЈП за државни патишта Коце Трајановски истакна дека интезивно се работи на санација на косините и на завршување на експропријацијата.
„Работиме со силен интензитет да ги санираме косините што се појавени на потегот од Кичево до Врбјани бидејќи со текот на времето тие биле подложни на многу природни услови. Skopjeinfo
Ги решаваме проблемите со автопататот и веќе ги забележуваме резултатите.
Правиме историска работа за Охрид и за цел регион. Skopjeinfo
Со измени на Законот благодарение на министерот Николоски ја сменивме формулата за асфалтирање и со тоа овозможуваме зимско асфалтирање, нешто што не се правело изминативе педесетина години.
Наследивме огромни проблеми, но макотрпно работиме да ги решаваме ден по еден и очекувам дека до крај на 2026 година ќе го завршиме овој автопат” -изјави Коце Трајановски, директор на ЈП за државни патишта. Nezavisen
Министерот Николоски истакна дека направена е целосна мобилизација на работници и на машини и со тоа се создава услови да се асфалтира и на минусни температури.
„Ова е мое прво појавување на овој проект. Skopjeinfo
Исто така по целата траса ќе има и алтернативен пат”- изјави заменик претседателот на Владата и министер за транспорт Александар Николоски.
Министерот Николоски исто така најави дека ќе се започне и со реконструкција на превојот Пресека. Kanal5
„Ова е мое прво појавување на овој проект.
Ветивме работа а помалку да зборуваме. Skopjeinfo
Исто така работиме и на завршување на експропријацијата.
Со измени на Законот благодарение на министерот Николоски ја сменивме формулата за асфалтирање и со тоа овозможуваме зимско асфалтирање, нешто што не се правело изминативе педесетина години. Skopjeinfo
Заменик претседателот на Владата и министер за транспорт Александар Николоски и директорот на ЈП за државни патишта Коце Трајановски, денес во 12:30 часот ќе извршат увид во изградба на автопат Охрид-Кичево. Republika
„Работиме со силен интензитет да ги санираме косините што се појавени на потегот од Кичево до Врбјани бидејќи со текот на времето тие биле подложни на многу природни услови.
Исто така работиме и на завршување на експропријацијата. Skopjeinfo
Николоски вели на терен секојдневно се околу 300 машини и 600 луѓе, кои ќе работат и во ноќните часови.
На целата траса ќе има и алтернативен пат, а најави дека од утре стартува и рехабилитација на превојот Пресека. Kanal5
Вицепремиерот и министер за транспорт, Александар Николоски, гостуваше во централниот дневник на ТВ Сител, каде што ги презентираше најновите информации за железничките и патните инфраструктурни проекти. Press24
Николоски го истакна значењето на транспарентноста и стратешкиот пристап во решавањето на клучните прашања поврзани со пругите, коридорите и автопатите. Netpress
Како е можно тунел без геотехнички истражувања и без планови да доведе до уривање на 20 куќи во Крива Паланка?“ запраша Николоски.
Министерот објасни дека постигнал важни договори: Тунелот ќе се гради заеднички и ќе се ревидира проектот од македонска страна за неговата изводливост и цена. Republika
Како може 24 километри пруга да чинат 450 милиони евра, а вкупно со електрификација 560 милиони евра?
Како е можно тунел без геотехнички истражувања и без планови да доведе до уривање на 20 куќи во Крива Паланка?“ запраша Николоски. Netpress
„Железничкото поврзување преку Солунско пристаниште не е мое барање, туку реална потреба на бизнисот и земјата.
Таму работиме многу интензивно, во железничкиот дел нема споредба меѓу двата коридори, претседателот на сојузот на стопански комори сам рече дека бараме излез на Солунско пристаниште, не затоа што Николоски така кажал, туку тоа се потребите на бизнисот и земјата. Netpress
До 2026 ќе го завршиме и делот од Врбјани до Кичево,“ рече Николоски, нагласувајќи дека проектот ќе покаже колку претходните влади биле неспособни.
Проблеми со бугарската страна Во делот на патно поврзување, до нова година ќе го пуштиме експресниот пат од Куманово до гранцица со Бугарија, што значи дека од Скопје до граница со Бугарија, ќе се патува што по автопат, што по експресен пат и некаде ќе се стига за час и 10, час и 15 минути, пријатно возење што многу го крати патувањето Николоски изрази разочараност од бавниот напредок на Бугарија во однос на инфраструктурните проекти. Press24
Досега зависевме од условите на времето кое на ниски температури налагаше да се прекине со асфалтирање.
Оваа зима и во месеците што следуваат ќе продолжиме со асфалтирање и тоа на автопатот Кичево – Охрид каде што има тројца изведувачи, едниот е ‘Гранит’, вториот е ‘Илинден – Струга’, а третиот е самиот ‘Синохидро’, со што ќе овозможиме Кичево – Охрид пред летната сеозона догодина да го пуштиме во употреба, ако не во двата правци, тогаш едниот да биде целосно асфалтиран и пуштен во сообраќај, додаде тој. Netpress
Ќе има реконструкција на постојната пруга и изградба на нова, во јануари месец чеќе има конкретни работи кои ќе ги презентирам За патниот дел, најави пуштање во употреба на експресниот пат од Куманово до границата со Бугарија до крајот на годината.
Со ова, времето за патување од Скопје до границата ќе се намали на околу еден час и 15 минути. Netpress
На прашањето за состојбата со пругата кон Бугарија, Николоски објасни дека е постигнато договорено решение за заедничка работа на тунелот, нешто што претходно не било јасно дефинирано.
„Влеговме домаќински во работата. Netpress
Исто така, очекуваме развој на граничниот премин Клепало, кој е обраснат со шума, а може да работиме и на заедничко автопатско решение од Смоквица., Валандово, Струмица, Ново Село, граница со Бугарија, Петрич и да се врзува на автопатот Струма во Бугарија, како трето поврзување што може да го работиме.
Министерот Николоски ја нагласи посветеноста на Владата за подобрување на инфраструктурата, поставувајќи нови стандарди за транспарентност и ефикасност. Netpress
Наместо да потпишам тендер без анализа, одлучив да дејствуваме одговорно.
Како може 24 километри пруга да чинат 450 милиони евра, а вкупно со електрификација 560 милиони евра? Netpress
Министерот се осврна и на автопатот Охрид-Кичево, за кој рече дека ќе биде пример за ефикасно реализирање на инфраструктурни проекти.
Николоски потенцираше дека за овој проект најмногу се зборувало и најмногу се лажело. Netpress
Николоски потенцираше дека за овој проект најмногу се зборувало и најмногу се лажело.
Јас решив најмногу да работам на овој проект, а најмалку да зборувам. Netpress
Министерството за транспорт во соработка со Генералниот секретаријат и Владата прави испитување на пазарот за најавената набавка на електрични автобуси за јавниот градскиот превоз.
„Викендов се случи една феноменологија со влегувањето на фондацијата СОРОС во структурите на СДСМ.
Вицепремиерот и министер за транспорт, Александар Николоски, гостуваше во централниот дневник на ТВ Сител, каде говореше за состојбата на опозицијата, нејзините предизвици и подготовките за локалните избори.
Претседателот на СДСМ, Венко Филипче вели дека има многу отворени прашања околу унгарскиот кредит и оти не е точно дека е со историски најниска каматна стапка.
Имаше одлична сила, енергија и ентузијазам видлив кај сите присутни.
СДСМ денеска во Скопје го одржува 30. конгрес на кој ќе се донесе одлука за избор на новиот состав на Централниот и Надзорниот одбор на СДСМ и избор на заменик претседател/ка на СДСМ.
По завршување на 30 Конгрес на СДСМ, во изјава за медиумите претседателот на СДСМ, д-р Венко Филипче информираше за донесените одлуки а ја потенцираше и одличната енергија и ентузијазмот за време на одржување на Конгресот.
Мислам дека пред советниците во Советот на Град Скопје од нивна страна ќе биде иницирано дали воопшто кој било ќе има бесплатен јавен превоз поради долгот што централната власт го има кон Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“, изјави денеска скопската градоначалничка Данела Арсовска.
Градоначалничката на Град Скопје, Данела Арсовска ја поздравува одлуката на Владата да набави 100 до 120 електрични автобуси за јавен градски превоз од кои најголем дел за Скопје, но смета дека треба да се остави време да се види дали ќе се реализира тоа што го имаат ветено.
Би сакала да им посакам барем еднаш да покажат и да докажат прво пред граѓаните дека она што го кажуваат, ќе можат да го реализираат за да на следните избори имаат поддршка.
Следните 24 месеци, на доктори во мали места ќе им биде дозволено да продолжат да работат без медицински сестри.
Место со непотребна документација, од јуни следната година матичните лекари ќе имаат повеќе време да се посветат на пациентите оти ќе бидат ослободени од административните работи што ги бара хартиеното работење.