Вицепремиерот и министер за транспорт, Александар Николоски, гостуваше во централниот дневник на ТВ Сител, каде што ги презентираше најновите информации за железничките и патните инфраструктурни проекти.
Николоски го истакна значењето на транспарентноста и стратешкиот пристап во решавањето на клучните прашања поврзани со пругите, коридорите и автопатите.
До почеток на летната сезона ќе пуштиме за сообраќај околу 40 километри од автопатот Кичево - Охрид на потегот од Врбјани до Охрид, а до крај на 2026 година како што ветивме ќе го изградиме целиот автопат.
До почеток на летната сезона ќе пуштиме за сообраќај околу 40 километри од автопатот Кичево - Охрид на потегот од Врбјани до Охрид, а до крај на 2026 година како што ветивме ќе го изградиме целиот автопат, истакна денеска заменик претседателот на Владата и министер за транспорт Александар Николоски, кој заедно со директорот на ЈП за државни патишта Коце Трајановски и градоначланикот на Охрид, Кирил Пецаков извршија увид во зимско асфалтирање на автопатот во непосредна близина на Охрид. Kanal5
Министерот Николоски, заедно со останатите присутни денеска промовираа асфалтирање во зимски услови, токму на трасата на автопатот Кичево – Охрид, активност која за прв пат се применува после 50 години. Skopjeinfo
Заменик претседателот на Владата и министер за транспорт Александар Николоски и директорот на ЈП за државни патишта Коце Трајановски, денес во 12:30 часот ќе извршат увид во изградба на автопат Охрид-Кичево.
За првпат во Македонија се овозможува да се гради и во зимски период, односно градежните компании набавија адитив кој овозможува да се асфалтира и на пониски температури, неодамна информираше Трајановски. Netpress
За автопатот Охрид – Кичево во минатото најмногу се коментирало и најмногу се лажело.
Но јас цврсто стојам на моето ветување дека до почетокот на летната сезона ќе го пуштиме во употреба од село Врбјани до Охрид, а до крај на 2026 година целосно ќе го изградиме, истакна вечерва вицепремиерот и министер за транспорт, Александар Николоски во гостување ТВ Сител. Libertas
Министерот Николоски, заедно со останатите присутни денеска промовираа асфалтирање во зимски услови, токму на трасата на автопатот Кичево – Охрид, активност која за прв пат се применува после 50 години.
Како што истакнаа, ова е резултат на промена на Законот за изградба на автопатот Кичево – Охрид се со цел да се надминат проблемите со техничките услови со асфлатирањето и да се забрза неговата изградба. Netpress
Тоа е до почетокот на летната сеозна да пуштиме за сообраќај околу 40 километри од Врбјани до Охрид со еден мал прекин кај Ботун, а до крај на 2026 година да го изградиме целиот автопат.
Исто така во преткфалификација е избор на изведувач за автопатот Кичево-Букојчани и очекувам дека на пролет ќе имаме избрано изведувач. Plusinfo
Правиме историска работа за Охрид и за цел регион.
Имаме голема мобилизација за изградба на автопатот и тоа со околу 300 машини и околу 600 вработени кои секојдневно работат на трасата. Press24
Ветивме работа а помалку да зборуваме.
Ги решаваме проблемите со автопататот и веќе ги забележуваме резултатите. Mk
Директорот на ЈП за државни патишта Коце Трајановски истакна дека интезивно се работи на санација на косините и на завршување на експропријацијата.
“ Работиме со силен интензитет да ги санираме косините што се појавени на потегот од Кичево до Врбјани бидејќи со текот на времето тие биле подложни на многу природни услови. Nezavisen
Д о почетокот на летна сезона ќе пуштиме за сообраќај околу 40 km од Врбјани до Охрид, а до крај на 2026 ќе го изградиме целиот автопат.
Правиме историска работа за Охрид, Струга и регионот, граѓаните заслужуваат модерен автопат. Faktor
„Потоа тој автопат ќе се надоврзе на автопатот кој интензивно започна да се гради, а тоа е од Гостивар до Букојчани и понатаму од Гостивар до Тетово, така што граѓаните од Охрид и регионот ќе добијат нов модерен автопат од Охрид до Скопје”, Директорот на ЈП за државни патишта, Коце Трајановски истакна дека интезивно се работи на санација на косините и на завршување на процесот на експропријација.
„Наследивме огромни проблеми, но макотрпно работиме да ги решаваме еден по еден и очекувам дека до крај на 2026 година ќе го завршиме овој автопат”, Изградбата на автопатот Кичево – Охрид почна во февруари 2014 година е веројатно е најконтроверзниот капитален проект во земјава. 360stepeni
Министерот Николоски истакна дека направена е целосна мобилизација на работници и на машини и со тоа се создава услови да се асфалтира и на минусни температури.
„Ова е мое прво појавување на овој проект. Skopjeinfo
Сето ова, пак ќе овозможи забрзување на проектите и зимските услови во наредните месеци нема да бидат пречка да продолжиме со асфалтирањето.
Досега зависевме од условите на времето кое на ниски температури налагаше да се прекине со асфалтирање. Republika
„Ова е мое прво појавување на овој проект.
Ветивме работа а помалку да зборуваме. Skopjeinfo
Исто така работиме и на завршување на експропријацијата.
Со измени на Законот благодарение на министерот Николоски ја сменивме формулата за асфалтирање и со тоа овозможуваме зимско асфалтирање, нешто што не се правело изминативе педесетина години. Skopjeinfo
Интензивно се работи на изградбата на автопатот Кичево Охрид, која долги години тапкаше во место.
Директорот на ЈП Државни патишта, КОце Трајановски соопшти што се работеле за да може да се почне со изградбата. Faktor
А последно работата ја закочија 13 те свлечишта кои се појавија на автопатот.
Пред околу еден месец со градежни активности се започна и на делницата Гостивар Букојчани дел од Коридорот 8, кој треба да се поврзе со овој автопат, но оваа и останатите делници од Коридорите 8 и 10 Д ги гради конзорциумот Бехтел и Енка. Kanal5
Потоа тој автопат ќе се надоврзе на автопатот кој интензивно започна да се гради, а тоа е од Гостивар до Букојчани и понатаму од Гостивар до Тетово, така да граѓаните од Охрид и регионот ќе добијат нов модерен автопат од Охрид до Скопје.
Исто така по целата траса ќе има и алтернативен пат”- изјави заменик претседателот на Владата и министер за транспорт Александар Николоски. Netpress
„Железничкото поврзување преку Солунско пристаниште не е мое барање, туку реална потреба на бизнисот и земјата.
Таму работиме многу интензивно, во железничкиот дел нема споредба меѓу двата коридори, претседателот на сојузот на стопански комори сам рече дека бараме излез на Солунско пристаниште, не затоа што Николоски така кажал, туку тоа се потребите на бизнисот и земјата. Press24
Со ова, времето за патување од Скопје до границата ќе се намали на околу еден час и 15 минути.
Во делот на патно поврзување, до нова година ќе го пуштиме експресниот пат од Куманово до гранцица со Бугарија, што значи дека од Скопје до граница со Бугарија, ќе се патува што по автопат, што по експресен пат и некаде ќе се стига за час и 10, час и 15 минути, пријатно возење што многу го крати патувањето. Republika
Вицепремиерот и министер за транспорт, Александар Николоски, гостуваше во централниот дневник на ТВ Сител, каде што ги презентираше најновите информации за железничките и патните инфраструктурни проекти. Denesen
Исто така по целата траса ќе има и алтернативен пат”- изјави заменик претседателот на Владата и министер за транспорт Александар Николоски.
Министерот Николоски исто така најави дека ќе се започне и со реконструкција на превојот Пресека. Netpress
Николоски го истакна значењето на транспарентноста и стратешкиот пристап во решавањето на клучните прашања поврзани со пругите, коридорите и автопатите. Denesen
Со апсолутна убеденост ќе го повторам тоа што веќе го кажав, а тоа е дека од селото Врбјани до Охрид со еден мал исклучок кај Ботун, бидејќи таму има лизгање на земјиштето, ќе имаме цело автопатско решение пред почетокот на летната сезона – рече Николоски.
Тој дополи дека паралелно кај селото Ботун од денеска е започната рехабилитација на постојниот пат за да и тоа биде пријатно возење, а во следниот период ќе почне целосна рехабилитација на планинскиот превој Пресека затоа што тој ќе се користи до крај на 2026 година. Plusinfo
Како може 24 километри пруга да чинат 450 милиони евра, а вкупно со електрификација 560 милиони евра?
Како е можно тунел без геотехнички истражувања и без планови да доведе до уривање на 20 куќи во Крива Паланка?“ запраша Николоски. Netpress
„Од македонска страна се прават значителни напори, но Бугарија треба да го подобри својот дел од патната мрежа, пат кој стои до 70ти години од минатиот век.
Исто така, очекуваме развој на граничниот премин Клепало, кој е обраснат со шума, а може да работиме и на заедничко автопатско решение од Смоквица., Валандово, Струмица, Ново Село, граница со Бугарија, Петрич и да се врзува на автопатот Струма во Бугарија, како трето поврзување што може да го работиме“, истакна Николоски. Denesen
Бугарија прифати да го гради својот дел од пругата.
Рокот за завршување е пет години, што спречува долгорочно одложување. Press24
Тој дополи дека паралелно кај селото Ботун од денеска е започната рехабилитација на постојниот пат за да и тоа биде пријатно возење, а во следниот период ќе почне целосна рехабилитација на планинскиот превој Пресека затоа што тој ќе се користи до крај на 2026 година.
Додека во однос на вториот дел од автопатот од Врбјани па се до над Кичево, ќе биде завршен до крајот на 2026 година и стојам позади тие ветувања, рече Николоски. Republika
Исто така, очекуваме развој на граничниот премин Клепало, кој е обраснат со шума, а може да работиме и на заедничко автопатско решение од Смоквица., Валандово, Струмица, Ново Село, граница со Бугарија, Петрич и да се врзува на автопатот Струма во Бугарија, како трето поврзување што може да го работиме.
Министерот Николоски ја нагласи посветеноста на Владата за подобрување на инфраструктурата, поставувајќи нови стандарди за транспарентност и ефикасност. Netpress
За пругата и тунелот кон Бугарија: „Година загубивме, но добивме 10“ Николоски наведе дека во постојниот договор, требало проектот да биде завршен за 5 години, но бил убеден дека немало да се реализира ни за 15 години. Press24
На овој начин се продолжува и градежната сезона.
Ако таа досега беше 6 до 8 месеци сега ќе имаме асфалтирање во период од 8 до 10 месеци во годината. Netpress
Автопат Охрид-Кичево: „Симбол на нашето работење“ Министерот се осврна и на автопатот Охрид-Кичево, за кој рече дека ќе биде пример за ефикасно реализирање на инфраструктурни проекти. Denesen
Николоски потенцираше дека за овој проект најмногу се зборувало и најмногу се лажело.
Јас решив најмногу да работам на овој проект, а најмалку да зборувам. Netpress
Министерството за транспорт во соработка со Генералниот секретаријат и Владата прави испитување на пазарот за најавената набавка на електрични автобуси за јавниот градскиот превоз.
„Викендов се случи една феноменологија со влегувањето на фондацијата СОРОС во структурите на СДСМ.
Вицепремиерот и министер за транспорт, Александар Николоски, гостуваше во централниот дневник на ТВ Сител, каде говореше за состојбата на опозицијата, нејзините предизвици и подготовките за локалните избори.
Ако успееме да сработиме добро со Франција и со некои земји од Западна Европа, нашите аргументи може лесно да бидат примени, истакна заменик претседателот на Владата и министер за транспорт Александар Николоски за позицијата за уставни измени со одложено дејство.
Министерот за транспорт Александар Николоски вели дека доколку ЕУ сака Македонија да ги почне преговорите, тогаш ќе Македонија ќе ги почне.
Претседателот на СДСМ, Венко Филипче вели дека има многу отворени прашања околу унгарскиот кредит и оти не е точно дека е со историски најниска каматна стапка.
Имаше одлична сила, енергија и ентузијазам видлив кај сите присутни.
СДСМ денеска во Скопје го одржува 30. конгрес на кој ќе се донесе одлука за избор на новиот состав на Централниот и Надзорниот одбор на СДСМ и избор на заменик претседател/ка на СДСМ.
По завршување на 30 Конгрес на СДСМ, во изјава за медиумите претседателот на СДСМ, д-р Венко Филипче информираше за донесените одлуки а ја потенцираше и одличната енергија и ентузијазмот за време на одржување на Конгресот.
Мислам дека пред советниците во Советот на Град Скопје од нивна страна ќе биде иницирано дали воопшто кој било ќе има бесплатен јавен превоз поради долгот што централната власт го има кон Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“, изјави денеска скопската градоначалничка Данела Арсовска.
Градоначалничката на Град Скопје, Данела Арсовска ја поздравува одлуката на Владата да набави 100 до 120 електрични автобуси за јавен градски превоз од кои најголем дел за Скопје, но смета дека треба да се остави време да се види дали ќе се реализира тоа што го имаат ветено.
Би сакала да им посакам барем еднаш да покажат и да докажат прво пред граѓаните дека она што го кажуваат, ќе можат да го реализираат за да на следните избори имаат поддршка.