Како што соопшти денеска ЕК, нејзината истрага покажала дека „Мета“, како доминантна компанија на пазарот за социјални мрежи и во делот за рекламирањето на Интернет, ги злоупотребила своите позиции.
Европската комисија ја казни компанијата „Мета“ со 797,72 милиони евра поради прекршување на антимонополските правила на ЕУ со поврзувањето на нејзината онлајн услуга „Фејсбук Маркетплејс“ со социјалната мрежа Фејсбук и поради наметнување нефер услови за конкурентските даватели на услуги за рекламирање на Интернет. Kanal5
Во суштина, рекламите што корисниците ги гледаат на Фејсбук се насочени и доаѓаат преку „Маркетплејс“, што ги изоставува сите можни конкуренти поради начинот на којшто таа платформа е поврзана со социјалната мрежа.
Истрагата на ЕК покажа дека „Мета“ е доминантна на пазарот за социјални мрежи, како и на националните пазари за прикажување реклами на интернет. Kanal5
Комисијата ја обвини Мета дека ја задушува конкуренцијата со тоа што го врзува својот онлајн бизнис со класифицирани огласи преку својата социјална мрежа, автоматски изложувајќи ги корисниците на Фејсбук и на Маркетплејс, „сакале или не“, и на тој начин исклучувајќи ги сите нејзини потенцијални конкуренти.
Исто така, се тврди дека Мета наметнала нефер услови за тргување со условите за користење што ја овластиле компанијата да користи податоци поврзани со реклами, генерирани од конкурентни платформи за класифицирани реклами на Фејсбук или на Инстаграм, во корист на Маркетплејс. Plusinfo
Компанијата Мета беше казнета со речиси 800 милиони евра од Европската комисија за форсирање на нејзината услуга за доверливи реклами на корисниците на социјалните мрежи. Mk