Trn
Средните училишта пријавиле дека на децата им е полесно да се концентрираат (75%), социјалната средина е подобра (59%), а некои изјавиле дека се подобриле и резултатите (28%). Д-р Александар Крепел, истражувач од Институтот Констам, изјави дека најмногу се подобриле меѓучовечките односи меѓу учениците: „Сега не е можно некој тајно да фотографира ученик во училница и да го сподели тоа во WhatsApp група, па така се зголемила и социјалната безбедност.
Особено во паузите помеѓу часовите, учениците порано беа на телефоните, а сега се принудени да разговараат… Можеби понекогаш и повеќе се расправаат, но наставниците и учениците се генерално задоволни од подобрената атмосфера.“ Фреја Сиксма, портпаролка на Советот за средно образование (VO-raad), кој ги претставува училиштата и управите, рече дека почетните стравувања биле неосновани: „На почетокот имаше доста протести – од училишта, наставници, ученици, родители – за тоа како ќе функционира сето тоа. Trn