Article-cluster size (# of articles)
new weight
old weight
lower/upper
Articles count
Total similarity
Avg. similarity
Total chr length
Sentence # average
Sentence # variation
4
10.64
10.82
0.55/0.46
4.00
1.56
0.39
210.00
1.00
0.00
All clustering variants
Old ranking - len = 4
8 ■ 0.99/0.01 ■ 2 ■ 0.0
Best clustering variants
8 0.99/0.01 2 0.0

Францускиот антимонополски регулатор денеска објави дека го казниле Apple со 150 милиони евра поради нарушување на конкуренцијата . антимонополски регулатор денеска објави дека го казниле Apple со 150 милиони евра поради нарушување на конкуренцијата и злоупотреба на својата доминантна позиција во рекламирањето на мобилни апликации на своите уреди преку алатки за контрола на приватноста.

Алатката ATT им овозможува на корисниците на iPhone и iPad да одлучат кои апликации можат да ја следат нивната активност, а компаниите за дигитално рекламирање и мобилни игри се пожалија дека ги зголемила цените на рекламирањето и им го отежнало рекламирањето на брендовите на платформите на . Методите на имплементација на овој систем, претставени како дополнителна заштита на приватните податоци на корисниците, „самите по себе не се предмет на критика, но начините на негова имплементација не се ниту неопходни ниту пропорционални“, смета францускиот регулатор.

Nezavisen

Тој, исто така, откри дека според системот на „Епл“, корисниците мора да се откажат од следење реклами двапати, а не само еднаш, што ја „поткопува неутралноста на услугите“ и предизвикува економска штета на издавачите на апликации и давателите на рекламни услуги.

Органот, исто така, нагласи дека пристапот на „Епл“ несразмерно влијае на помалите издавачи, кои во голема мера се потпираат на собирање податоци за финансирање на нивните операции. Nezavisen

  • Францускиот антимонополски регулатор денеска објави дека го казниле Apple со 150 милиони евра поради нарушување на конкуренцијата . антимонополски регулатор денеска објави дека го казниле Apple со 150 милиони евра поради нарушување на конкуренцијата и злоупотреба на својата доминантна позиција во рекламирањето на мобилни апликации на своите уреди преку алатки за контрола на приватноста.