Article-cluster size (# of articles)
new weight
old weight
lower/upper
Articles count
Total similarity
Avg. similarity
Total chr length
Sentence # average
Sentence # variation
4
0.00
1.55
1.41/0.00
4.00
0.24
0.06
169.00
1.00
0.00
All clustering variants
Old ranking - len = 4
9 ■ 0.99/0.01 ■ 2 ■ 0.0
Best clustering variants
9 0.99/0.01 2 0.0

Додека на сите меридијани одекна веста дека неповторливиот синеаст замина во Бесмртноста на Филмското небо, се сеќавам на моето детство во Скопје, кога го гледав во нашиот фамилијарен дом во Аеродром, неговиот култен филм „Човекот Слон“ и низ солзи се молев за трагичната судбина на Херојот: Оставете да живее независно што е различен од другите, спасете го! Подоцна со нашата преселба во Париз и бројните презентации на неговите филмови кои влегуваат во антологијата на светската кинематографија, сватив дека естетиката на Линч беше толку мистериозна, што тој всушност беше олицетворение на една од најголемите авторски одисеи чија што суштина и таинственост нашите очи нема никогаш до крај да ја откријат!

Благодарение на мојата близина со Жан Клод Кариер, кој беше основач на познатата филмска академија ФЕМИС во Париз и беше носител на главната улога во македонско-францускиот филм „Тајната книга“, го слушав неговото предавање во кое ја цитираше сеуште необјавената Автобиографија „Ловејќи големи риби“, Идеите се како риби.

16:13 h 20-Jan-2025
  • Додека на сите меридијани одекна веста дека неповторливиот синеаст замина во Бесмртноста на Филмското небо, се сеќавам на моето детство во Скопје, кога го гледав во нашиот фамилијарен дом во Аеродром, неговиот култен филм „Човекот Слон“ и низ солзи се молев за трагичната судбина на Херојот: Оставете да живее независно што е различен од другите, спасете го! Подоцна со нашата преселба во Париз и бројните презентации на неговите филмови кои влегуваат во антологијата на светската кинематографија, сватив дека естетиката на Линч беше толку мистериозна, што тој всушност беше олицетворение на една од најголемите авторски одисеи чија што суштина и таинственост нашите очи нема никогаш до крај да ја откријат!
  • ◉ Дејвид Линч од Скопје преку Париз до Лос Анџелес
12:12 h 18-Jan-2025
  • Изабела Роселини, која ја имаше својата главна улога во филмот „Blue Velvet“ на Дејвид Линч и беше во врска со него пет години, му оддаде почит на починатиот режисер по неговата смрт.
  • Изабела Роселини за Дејвид Линч: „Го сакав многу“
09:45 h
  • „…кога запознаваш жена која веднаш сакаш да ја однесеш во кревет, сè ти се допаѓа кај неа.
  • Кој всушност го изгради „Изгубениот автопат“?
Novamakedonija

За жал поради ред објективни и историски околности тој чин не се оствари!

Денес кога на многу јазици на светот се пишуваат чудесни збогувања со Дејвид Линч, забележлив е еден редок феномен кој го пишуваме на македонски јазик: Дејвид Линч е симбол и на американскиот,но и на авторскиот филм со кого се идентификуваат младите синеасти и од најсиромашните земји на светот, бидејќи како што забележува еден од врвните француски интелектуалци, Фабрис Далмеида во неговата книга „Историја на пропагандата“ од Универзитетот Пантеон Асас и Доктор Хонорис Кауза на Интернационалниот Универзитет Еуропа Прима – Линч никогаш не го прифати теророт на холивудската индустрија како машинерија на Тиранијата на моќта која ја разорува човечката надеж! Novamakedonija

  • Додека на сите меридијани одекна веста дека неповторливиот синеаст замина во Бесмртноста на Филмското небо, се сеќавам на моето детство во Скопје, кога го гледав во нашиот фамилијарен дом во Аеродром, неговиот култен филм „Човекот Слон“ и низ солзи се молев за трагичната судбина на Херојот: Оставете да живее независно што е различен од другите, спасете го! Подоцна со нашата преселба во Париз и бројните презентации на неговите филмови кои влегуваат во антологијата на светската кинематографија, сватив дека естетиката на Линч беше толку мистериозна, што тој всушност беше олицетворение на една од најголемите авторски одисеи чија што суштина и таинственост нашите очи нема никогаш до крај да ја откријат!