Article-cluster size (# of articles)
new weight
old weight
lower/upper
Articles count
Total similarity
Avg. similarity
Total chr length
Sentence # average
Sentence # variation
5
1.85
10.33
0.83/0.07
5.00
1.45
0.29
404.00
1.00
0.00
All clustering variants
Old ranking - len = 5
7 ■ 0.99/0.01 ■ 2 ■ 214.4
Best clustering variants
7 0.99/0.01 2 214.4
Kanal5

Констатирано е дека склучениот договор од страна на Министерството за култура и Град Скопје има контрадикторни одредби, не е заверен на нотар, не содржи таксативно кои права и обврски се предаваат и што всушност се предава, а договорот и решението за реконструкција од 22 март годинава издадено од општина Центар, не се запишани во Катастарот на недвижности.

На Министерството за култура не му биле пренесени во целост правата и обврските согласно закон (за втора фаза од реконструкцијата). - Министерството за култура и туризам условно исполнил само еден од двата кумулативни законски услови предвидени во член 70 од Законот за градење, за да може да се стекне со статус на инвеститор, а тоа е: со склучување на посебен договор помеѓу претходниот и новиот инвеститор, да ги преземе правата и обврските кои претходниот инвеститор ги имал со учесниците во градењето, додека не го исполнил и вториот законски услов, а тоа е да биде носител на правото на градење, рече Љутков, додавајќи дека постапките по јавни набавки кои се распишани и спроведени од страна на поранешното раководство на Министерството за култура и туризам, имајќи ги во предвид констатираните недостатоци и пропусти во постапката Министерството за култура да има статус на инвеститор на реконструкцијата, се поништени. Kanal5

Plusinfo

Во меѓувреме до Владата се доставени измени на постојниот Закон за култура со кои ќе се номинира надлежноста на Министерството за култура и туризам да го врши правото на реконструкција и над објекти кои се во општинска сопственост.

Осврнувајќи се на сработеното во првите 100 дена од работењето, министерот рече дека затекнале состојба на долгови за неисплатени плати за културните работници, девастирани и неосигурани институции со раководства без стратегија, проекти без утврдени приоритети и динамика на реализација, скратени средства за програмски активности и неисплатена чланарина за континуирано функционирање на библиотечно-информацискиот систем COBISS.MK. – Оваа година Министерството за култура и туризам како последица на неефикасното и недомаќинско работење ќе плаќа поскапа струја бидејки предходното раководство повеќе се грижело за набавка на куфери отколу за навремено објавување на Јавната набавка за електрична енергија, која требало да биде спроведена во април годинава – рече Љутков. Plusinfo

A1on

На Министерството за култура не му биле пренесени во целост правата и обврските согласно закон (за втора фаза од реконструкцијата). – Министерството за култура и туризам условно исполнил само еден од двата кумулативни законски услови предвидени во член 70 од Законот за градење, за да може да се стекне со статус на инвеститор, а тоа е: со склучување на посебен договор помеѓу претходниот и новиот инвеститор, да ги преземе правата и обврските кои претходниот инвеститор ги имал со учесниците во градењето, додека не го исполнил и вториот законски услов, а тоа е да биде носител на правото на градење, рече Љутков, додавајќи дека постапките по јавни набавки кои се распишани и спроведени од страна на поранешното раководство на Министерството за култура и туризам, имајќи ги во предвид констатираните недостатоци и пропусти во постапката Министерството за култура да има статус на инвеститор на реконструкцијата, се поништени.

Целата документација е предадена на Основното јавно обвинителство, а министерот се надева дека истражните органи ќе постапат согласно нивните надлежности. A1on