Министерот за транспорт, Александар Николоски, имал и разработен план каде би одела брзата пруга, чиј заговорник е тој, низ Македонија и да оди до Солун.
Според неговите планови, Скопје е на спореден колосек, дел од „тријаголникот“ за поврзување.
Мое лично мислење е дека треба да одиме со пруга над 200 km на час.
И мислам треба да одиме по наједноставниот терен, а тој би бил од Табановце па да се спушти под Куманово до Свети Николе, потоа Штип, Радовиш, Струмица и да се врзе на Миравци, Гевгелија и Солун. Press24
За 2 до 3 години ќе ја реконструираме целата делница од Табановце до Гевгелија.
Проект имаме, ЕУ дава позитивни сигнали да финансира преку ИПА 3 компонентата од каде би можеле да добиеме околу стотина милиони евра, а околу 150 милиони евра треба да ги обезбедиме од домашниот буџет. Plusinfo
Проект имаме, ЕУ дава позитивни сигнали да финансира преку ИПА 3 компонентата од каде би можеле да добиеме околу стотина милиони евра, а околу 150 милиони евра треба да ги обезбедиме од домашниот буџет.
Реконструкцијата подразбира целосна смена на пругата, реконструкција на седум моста, добро е што има постојана електрификација и ќе се постави ИТС систем. Netpress
Дали тоа ќе го покаже предфизибилити и физибилити студијата не знам, но мислам дека ова е најлогичното решение.
Во однос на цените, со овие цени сега брза пруга би чинела околу 2,3 до 2,5 милијарди евра, а за оперативна да биде од почеток на градба до прва операција на воз, би ни требало околу 5 години. Denesen
Дополнително истакна дека проценетата вредност би изнесувала околу 250 милиони евра и ќе се изврши комплетна реконструкција на потегот Табановце-Гевгелија.
За 2 до 3 години ќе ја реконструираме целата делница од Табановце до Гевгелија. Republika
Во однос на финансирањето знам дека нема да бараме пари од Кина, Русија и Саудиска Арабија.
Ако ЕУ сака да ја финансира е добродојдена, но прво мора да го обезбедиме финансирањето пред да почнеме да ја градиме”- истакна министерот Николоски. Press24
Во однос на изградбата на брза пруга тој потенцираше дека потребата од брза пруга е огромна за Македонија, за целиот регион и Европа, која пак ја препознала оваа идеја и е подготвена да ја финансира.
Исто така министерот во поткастот објави дека за брза пруга постоел проект од 1978 година со 4 линии. Press24
„Треба допрва да има физибилити и предфизибилити студија.
Мое лично мислење е дека треба да одиме со пруга над 200 km на час. Netpress
Секако треба да се направи триаголник кој ќе го поврзе Скопје со брзата пруга.
Дали тоа ќе го покаже предфизибилити и физибилити студијата не знам, но мислам дека ова е најлогичното решение. Press24
Во однос на цените, со овие цени сега брза пруга би чинела околу 2,3 до 2,5 милијарди евра, а за оперативна да биде од почеток на градба до прва операција на воз, би ни требало околу 5 години.
Во однос на финансирањето знам дека нема да бараме пари од Кина, Русија и Саудиска Арабија. Press24
И ова е реално и вака мораме да правиме паралелен процес додека градиме нова пруга за да не ни се случи примерот со Србија кога карго превозот запре додека вршеа реконструкција на пругата Белград – Ниш”- истакна Николоски.
Во однос на изградбата на брза пруга тој потенцираше дека потребата од брза пруга е огромна за Македонија, за целиот регион и Европа, која пак ја препознала оваа идеја и е подготвена да ја финансира. Netpress
Пругата на Коридор 10 е приоритет и затоа ќе ги вложиме сите напори оваа пруга да биде извор на приходи за државата и целата економија.
За да нема застој во железничкиот транспорт, паралелно ќе ја реконструираме пругата од Табановце до Гевгелија, а во исто време ќе работиме и на изградба на нова пруга на Коридор 10. Ова го истакна заменик претседателот на Владата и министер за транспорт Александар Николоски во интервју за поткастот “Каде се парите”. Проект за реконструкција има, истакна министерот Николоски и додаде дека проектот предвидува брзина на возовите од 80 km за карго превоз и 120 km за патнички превоз. Press24
И мислам треба да одиме по наједноставниот терен, а тој би бил од Табановце па да се спушти под Куманово до Свети Николе, потоа Штип, Радовиш, Струмица и да се врзе на Миравци, Гевгелија и Солун.
Секако треба да се направи триаголник кој ќе го поврзе Скопје со брзата пруга. Press24
Заменик-претседателот на Владата и министер за транспорт Александар Николоски денеска на прес-конференција соопшти дека до Нова година ќе бидат ставени во функција експресните патишта Прилеп – Градско и Ранковце – Крива Паланка.
Заменик-претседателот на Владата и министер за транспорт Александар Николоски денеска на прес-конференција соопшти дека до Нова година ќе бидат ставени во функција експресните патишта Прилеп - Градско и Ранковце - Крива Паланка.
Во однос на повиците за оставка му одговорив на Бојко Борисов.
Дали ќе има или ќе нема трет мобилен оператор зависи исклучуво од постојните два оператора.
Пред да одиме кон порадикални мерки, јавно ги повикувам двата оператора кои не ги намалуваат цените, ниту ги подобруваат услугите, да го почитуваат законот и да направат договори за да им плаќаат надомест на националните телевизии кои ги емитуваат преку кабелските телевизии, рече денеска заменик-претседателот на Владата и министер за транспорт Александар Николоски.
До почетокот на следната летна сезона се очекува да биде ставен во функција поголемиот дел од автопатот Охрид – Кичево, делот од Врбјани и Арбиново до Охрид, со мал прекин кај селотот Ботун, рече денеска вицепремиерот и министер за транспорт Александар Николоски.
Најмалку десет нови дестинции преку двата аеродрома, во Скопје и во Охрид, како и силен инвестициски циклус во железницата, најави денеска заменик-претседателот на Владата и министер за транспорт Александар Николоски.