Article-cluster size (# of articles)
new weight
old weight
lower/upper
Articles count
Total similarity
Avg. similarity
Total chr length
Sentence # average
Sentence # variation
11
23.84
24.02
1.71/0.89
11.00
4.67
0.42
1165.00
1.00
0.00
All clustering variants
Old ranking - len = 11
14 ■ 0.99/0.01 ■ 2 ■ 396.3
Best clustering variants
14 0.99/0.01 2 396.3
08:36 h 05-Nov-2024
  • Откочени се одредени процеси со „Бехтел и Енка“ и во наредните максимум четири години ќе бидат завршени автопатите од коридорите 8 и 10-д, вели директорот на Јавното претпријатие за државни патишта (ЈПДП), , кој гостува во новото издание на емисијата „360 степени“ на МРТ 1. Трајановски го прашуваме како договорот со „Бехтел и Енка“, кој го потпиша владата на СДСМ и ДУИ, од историски криминал стана историски проект за ВМРО-ДПМНЕ, дали има обиди за репреговарање како што најавуваше премиерот, дали договорот ќе стане јавен, колку пари му се исплатени на американско-турскиот конзорциум, дали се преиспитува договорот за надзор со конзорциумот предводен од „ИРД инженеринг“, како ќе се заобиколи пештерата Убавица на делницата Гостивар – Букојчани… Разговараме и за состојбата на автопатите Кичево – Охрид и Скопје – Блаце, изградбата на експресните патишта кон границата со Бугарија и Градско – Дреново – Фариш, наводите од СДСМ дека Трајановски го штити раководителот на наплата на патарините кој дозволил 40 автомобили незаконски да минуваат на патарините.
  • ◉ (ВИДЕО) Ново издание на 360°: За судбината на автопатите што ги градат „Бехтел и Енка” – интервју со директорот на ЈПДП
20:28 h
  • Сосема е нормално нешто што е договорено ние да го прифатиме, со оглед на тоа што беше донесен специјален закон во парламентот, а дадени се и големи пари за „Бехтел и Енка“, вели директорот на Јавното претпријатие за државни патишта (ЈПДП), Коце Трајановски, во интервју за „360 степени“ на МРТ 1. Влеговме во финансиска обврска и сметавме дека е подобро да се преиспитаме дали може проектот да го ставиме на брза лента, да не плаќаме пенали, да се ангажира „Бехтел и Енка“ со целокупната нивна машинерија за да се заврши овој проект и видливи се резултати во последните три месеци, додаде Трајановски за изненадувачкото прифаќање на ВМРО-ДПМНЕ на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, откако претходно од опозиција беа жестоки критичари на договорот и на начинот на кој тој беше потпишан.
  • Коце Трајановски за договорот со „Бехтел и Енка“: Нормално е да прифатиме нешто за што е донесен спрецијален закон
Fokus

Сосема е нормално нешто што е договорено ние да го прифатиме, со оглед на тоа што беше донесен специјален закон во парламентот, а дадени се и големи пари за „Бехтел и Енка“, вели директорот на Јавното претпријатие за државни патишта (ЈПДП), Коце Трајановски, во интервју за „360 степени“ на МРТ 1. Влеговме во финансиска обврска и сметавме дека е подобро да се преиспитаме дали може проектот да го ставиме на брза лента, да не плаќаме пенали, да се ангажира „Бехтел и Енка“ со целокупната нивна машинерија за да се заврши овој проект и видливи се резултати во последните три месеци, додаде Трајановски за изненадувачкото прифаќање на ВМРО-ДПМНЕ на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, откако претходно од опозиција беа жестоки критичари на договорот и на начинот на кој тој беше потпишан. Fokus

360stepeni

Сосема е нормално нешто што е договорено ние да го прифатиме, со оглед на тоа што беше донесен специјален закон во парламентот, а дадени се и големи пари за „Бехтел и Енка“, вели директорот на Јавното претпријатие за државни патишта (ЈПДП), Коце Трајановски, во интервју за „360 степени“ на МРТ 1. Влеговме во финансиска обврска и сметавме дека е подобро да се преиспитаме дали може проектот да го ставиме на брза лента, да не плаќаме пенали, да се ангажира „Бехтел и Енка“ со целокупната нивна машинерија за да се заврши овој проект и видливи се резултати во последните три месеци, додаде Трајановски за изненадувачкото прифаќање на ВМРО-ДПМНЕ на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, откако претходно од опозиција беа жестоки критичари на договорот и на начинот на кој тој беше потпишан.

Директорот на ЈПДП вели дека овој проект е еден од најважните во земјава, а критиките на сегашната власт, тогашна опозиција, биле по неколку основи – од фактот дека зад овој договор не стои ниту една банка, до плаќањето пенали кон „Бехтел и Енка“ оти од претходната влада не бил испочитуван шестмесечниот рок за реализирање на обврските кои ги презела државата, како што се експропријација и деминирање. 360stepeni

08:36 h 05-Nov-2024
  • Откочени се одредени процеси со „Бехтел и Енка“ и во наредните максимум четири години ќе бидат завршени автопатите од коридорите 8 и 10-д, вели директорот на Јавното претпријатие за државни патишта (ЈПДП), , кој гостува во новото издание на емисијата „360 степени“ на МРТ 1. Трајановски го прашуваме како договорот со „Бехтел и Енка“, кој го потпиша владата на СДСМ и ДУИ, од историски криминал стана историски проект за ВМРО-ДПМНЕ, дали има обиди за репреговарање како што најавуваше премиерот, дали договорот ќе стане јавен, колку пари му се исплатени на американско-турскиот конзорциум, дали се преиспитува договорот за надзор со конзорциумот предводен од „ИРД инженеринг“, како ќе се заобиколи пештерата Убавица на делницата Гостивар – Букојчани… Разговараме и за состојбата на автопатите Кичево – Охрид и Скопје – Блаце, изградбата на експресните патишта кон границата со Бугарија и Градско – Дреново – Фариш, наводите од СДСМ дека Трајановски го штити раководителот на наплата на патарините кој дозволил 40 автомобили незаконски да минуваат на патарините.
  • ◉ (ВИДЕО) Ново издание на 360°: За судбината на автопатите што ги градат „Бехтел и Енка” – интервју со директорот на ЈПДП
21:35 h 04-Nov-2024
  • Директорот на Јавното претпријатие за државни патишта Коце Трајановски за прифаќањето на договорот со „Бехтел и Енка“, од страна на актуелната власт која како опозиција го критикуваше, вели дека е нормално да прифатат нешто што веќе е договорено и за што е донесен специјален закон во Парламентот.
  • Трајановски: Сосема е нормално нешто што е договорено, да го прифатиме со оглед на тоа што беше донесен специјален закон во Парламентот
20:53 h
  • Директорот на Јавното претпријатие за државни патишта (ЈПДП), Коце Трајановски, во интервју за „360 степени“ на МРТ 1, вели дека се разгледуваат начини за ревидирање на договорот за надзор над изградбата на автопатите од „Бехтел и Енка“, кој го доби конзорциум предводен од италијанската компанија „ИРД инженеринг“, а во кој е и македонската фирма „Електра солушнс“, која во минатото за главна дејност имала производство на долна облека.
  • Трајановски за надзорот над „Бехтел и Енка“: Можеби ќе вклучиме уште една фирма
20:45 h
  • На американско-турскиот конзорциум „Бехтел и Енка“, кој гради четири автопатски делници во земјава, досега му се исплатени вкупно 247 милиони евра, објави директорот на Јавното претпријатие за државни патишта (ЈПДП), Коце Трајановски.
  • На „Бехтел и Енка“ досега им се платени 247 милиони евра, а наскоро ќе добијат уште 20 милиони – вели директорот на ЈПДП
20:28 h
  • Сосема е нормално нешто што е договорено ние да го прифатиме, со оглед на тоа што беше донесен специјален закон во парламентот, а дадени се и големи пари за „Бехтел и Енка“, вели директорот на Јавното претпријатие за државни патишта (ЈПДП), Коце Трајановски, во интервју за „360 степени“ на МРТ 1. Влеговме во финансиска обврска и сметавме дека е подобро да се преиспитаме дали може проектот да го ставиме на брза лента, да не плаќаме пенали, да се ангажира „Бехтел и Енка“ со целокупната нивна машинерија за да се заврши овој проект и видливи се резултати во последните три месеци, додаде Трајановски за изненадувачкото прифаќање на ВМРО-ДПМНЕ на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, откако претходно од опозиција беа жестоки критичари на договорот и на начинот на кој тој беше потпишан.
  • Коце Трајановски за договорот со „Бехтел и Енка“: Нормално е да прифатиме нешто за што е донесен спрецијален закон
360stepeni

Откочени се одредени процеси со „Бехтел и Енка“ и во наредните максимум четири години ќе бидат завршени автопатите од коридорите 8 и 10-д, вели директорот на Јавното претпријатие за државни патишта (ЈПДП), , кој гостува во новото издание на емисијата „360 степени“ на МРТ 1. Трајановски го прашуваме како договорот со „Бехтел и Енка“, кој го потпиша владата на СДСМ и ДУИ, од историски криминал стана историски проект за ВМРО-ДПМНЕ, дали има обиди за репреговарање како што најавуваше премиерот, дали договорот ќе стане јавен, колку пари му се исплатени на американско-турскиот конзорциум, дали се преиспитува договорот за надзор со конзорциумот предводен од „ИРД инженеринг“, како ќе се заобиколи пештерата Убавица на делницата Гостивар – Букојчани… Разговараме и за состојбата на автопатите Кичево – Охрид и Скопје – Блаце, изградбата на експресните патишта кон границата со Бугарија и Градско – Дреново – Фариш, наводите од СДСМ дека Трајановски го штити раководителот на наплата на патарините кој дозволил 40 автомобили незаконски да минуваат на патарините. 360stepeni