Мора да има заеднички проект за тунелот со цел да не се гради тунел кој не води никаде, понатаму Бугарија да го заврши својот дел од пругата и трето да се ревидира цената која е превисока како и ревидиирање на самиот проект.
По проценката на ризиците, изградбата на тунелот за железничко поврзување меѓу Македонија и Бугарија е поефикасно да биде од еден изведувач – соопшти денеска Министерството за трансппорт и врски. Novamakedonija
На состанокот беше договорено двете земји да формираат работни групи со цел да се подготви потребната документација за тунелот.
За време на состанокот, страните разменија информации, временски рамка за изградба, а споделија и искуства во однос со техничките прашања за изградбата на коридорот 8, а посебно во делот на процедурите за идното функционирање на прекуграничниот тунел „Деве Баир“. Skopjeinfo
Вчера во Софија се одржа состанок на делегации од Македонија, Бугарија и претставници од Европската Унија во однос на железничкото поврзување, информираат од Министерството за транспорт.
Имено, трите клучни аргументи на заменик претседателот на Владата и министер за транспорт, Александар Николоски беа прифатени. Netpress
Вчера во Софија се одржа состанок на делегации од Македонија, Бугарија и претставници од Европската Унија во однос на железничкото поврзување, информира Министерството за транспорт. Kanal5
По проценката на ризиците, изградбата на тунелот за железничко поврзување меѓу Македонија и Бугарија е поефикасно да биде од еден изведувач.
Ова беше заклучено на состанокот во Софија помеѓу македонската и бугарската делегација, а во однос на преговорите за железничко поврзување меѓу двете земји со посредство на Европската Унија. Mk
Во Софија вчера се одржал состанок помеѓу делегации од Македонија, Бугарија и претставници од Европската Унија во однос на железничкото поврзување.
На состанокот биле прифатени трите аргументи за кои изминатиот период посочуваше министерот за транспорт, Александар Николоски во врска со железничкото поврзување на Северна Македонија и Бугарија преку Коридорот 8 – да има заеднички проект за да не се гради тунел кој не води никаде, Бугарија да го заврши својот дел од пругата и ревидирање на цената и на самиот проект. Fokus
„За време на состанокот страните разменија информации, временски рамка за изградба, а споделија и искуства во однос со техничките прашања за изградбата на коридорот 8, а посебно во делот на процедурите за идното функционирање на прекуграничниот тунел ‘Деве Баир’. Страните, исто така, се договорија постигнатите договори да ги презентираат пред одговорните финансиски институции на ЕУ“,се наведува во соопштението.
За состанокот вчера информираа и бугарските медиуми, кои го пренесоа соопштението на тамошното Министерство за транспорт, во кое иста така се наведува дека двете страни размениле информации, одредиле временска рамка и споделиле своите искуства за техничките прашања и теми поврзани со изградбата на Коридорот 8, со акцент на прекуграничниот тунел „Деве Баир“. Fokus
На состанокот беше договорено двете земји да формираат работни групи со цел да се подготви потребната документација за тунелот.
За време на состанокот, страните разменија информации, временски рамка за изградба, а споделија и искуства во однос со техничките прашања за изградбата на коридорот 8, а посебно во делот на процедурите за идното функционирање на прекуграничниот тунел „Деве Баир“.Страните, исто така се договорија постигнатите договори да ги презентираат пред одговорните финансиски институции на ЕУ, се вели во соопштението. A1on
Која од страните ќе ја спроведе јавната набавка за изведувачот на тунелот ќе се одлучи на некоја од следните средби со финансиските институции, наведуваат од бугарското Министерство.
Вчерашниот состанок беше договорен на средбата што на 16 октомври во Брисел ја имаа преставници на Северна Македонија и на Бугарија, а на кој двете страни постигнаа согласност заеднички да продолжат со изградбата на железничката пруга на Коридорот 8. Инаку, изградбата на пругата кон Бугарија изминатиов период беше доведена под знак прашалник откако вицепремиерот и министер за транспорт на земјава, Александар Николоски отворено се спротивстави на продолжувањето на изградбата на третата делница (Крива Паланка – Деве Баир), обвинувајќи ја Бугарија дека нема проект за Коридорот 8. 360stepeni
Оттаму велат Европската комисија и инволвираните европски финансиски институции се запознаени со сите прашања за кои се разговарало на состанокот.
Се потенцира дека генералниот директор на бугарското претпријатие за железничка инфраструктура нема овластување да преговара или да презема политички обврски. Libertas
Двете делагции се согласиле да се користи одлуката за технички проект за тунелот поднесен од Железници Инфраструктура.
Претставниците на ЕИБ и ЕБОР изразиле поддршка за одлуката еден изведувач да го гради тунелот и се подготвени да помогнат во подготовката и спроведувањето на тендерската постапка. Nezavisen
Забелешките на македонскиот вицепремиер и министер за транспорт, Александар Николоски, околу железничкото поврзување со Бугарија се покажале како аргументирани. Libertas