Дали најавите на Мицкоски за преговори со компанија за набавка на 100 електрични автобуси и ветувањето за вкупно 250 нови автобуси од програмата за Скопје, е причината за 3 годишната блокада на градот од страна на ВМРО-ДПМНЕ. Faktor
Од градот посочуваат дека единствен виновник за континуираната криза во ЈСП е Мицковски и ВМРО-ДПМНЕ, чии советници на чело со Трајко Славевски се власт во Советот 3 години и веќе 24 седници по ред не гласаат за замена на дотрајаните автобуси со нови, ниту за решавање на хаосот што сами свесно го предизвикуваат во јавниот превоз.
„За Седницата на Совет за ноември 2024 година, по 25 пат е доставена предлог одлука за нови еко автобуси до советниците од ВМРО-ДПМНЕ. Skopjeinfo
За Седницата на Совет во ноември по 25 пат е доставена предлог одлука за нови еколошки автобуси до советниците од ВМРО-ДПМНЕ, кои повеќе од две години не гласаат за нови автобуси, иако имаат мнозинство во Советот на Град Скопје.
Согласно закон, градоначалник не може да донесе одлука за набавка на нови автобуси, ниту за решавање на кризата во ЈСП за кое одлуките ги носат во советот луѓето на Мицкоски. Nezavisen
Тие континуирано по наредба на шефот Мицкоски демонстрираат сила и самоволие, вршат притисок за да се излечи суетата на човекот, на кој додека не се елиминира градоначалничката Арсовска, нема да му се смири егото, а за тоа трпат граѓаните.
Угнетувачот Мицкоски со три години притисоци и закани се обидува Арсовска да си замине, што на негово разочарување нема да се случи, зашто вина за проблемите имаат само неговите слуги во Советот, од чии одлуки, за жал, зависи нормалното функционирање на градот“, Оттаму го обвинија Мицкоски за саботажа на ЈСП, креирајќи криза со недостаток на автобуси, но и оти кадрите на ВМРО-ДПМНЕ во Бирото за јавни набавки ја поништиле редовната набавка за гориво во ЈСП, со што, како што велат од Градот, по првпат од постоењето на претпријатието е креирана криза за гориво. 360stepeni
Согласно закон, градоначалник не може да донесе одлука за набавка на нови автобуси, ниту за решавање на кризата во ЈСП за кое одлуките ги носат во советот луѓето на Мицкоски.
Единствена одговорност за недостатокот на автобуси во јавниот превоз имаат советниците од ВМРО-ДПМНЕ, од кои како власт и мнозинство во Град Скопје, зависи дали ќе има нови наместо дотрајани еко автобуси и подобар превоз. Nezavisen
Угнетувачот Мицкоски со три години притисоци и закани се обидува Арсовска да си замине, што на негово разочарување нема да се случи, затоа што вина за проблемите имаат само неговите слуги во Советот на Град Скопје, од чии одлуки за жал зависи нормалното функционирање на градот“.
„Според програмата за Скопје на Мицкоски и ВМРО-ДПМНЕ која ја промовираа на локалните избори во 2021 година, требаше до крајот на мандатот да се испорачаат 250 автобуси. Fokus
За потсетување кризите кои советниците на Мицкоски ги креираат во Скопје, а кои единствено тие можат да ги решат со одлука во советот: 1. Мицкоски креираше криза со Буџетот за да го саботира ЈСП и неговите луѓето во Советот на Град Скопје по наредба на шефот одлуките не ги носеа со месеци 2. Мицкоски креираше криза со недостаток и неисплата на веќе планирани буџетски средства за плати во ЈСП, поради што протестираа синдикатите, па откако им се удри од глава кризата што сами ја креираа Трајко Славески по наредба на шефот ја реши 3. Мицкоски креираше криза со недостаток на автобуси, при што за нови еко автобуси како замена за дотрајаните единствено можат да донесат одлука неговите советници на чело со Трајко Славески 4. Мицкоски креираше криза и со проектот за воведување БРТ од каде следат за градот 60 нови автобуси, но и таму неговите советници не гласаат одлука за отпочнување.
5. Мицкоски креираше криза со приватните превозници за кои одлука за промена на условите за работа може да донесат единствено неговите послушници во Советот, а иницијативата веќе 4 месеци Трајко Славески не ја става ниту на дневен ред 6. Мицкоски креираше криза во ЈСП за гориво, за прв пат од постоењето на претпријатието кадрите на шефот на ВМРО ДПМНЕ во Бирото за јавни набавки ја поништија редовната јавна набавка за гориво во ЈСП како смислено сценарио за нова криза Сите одлуки за Скопје можат да ги донесат ЕДИНСТВЕНО советниците од ВМРО-ДПМНЕ кои се власт во градот веќе 3 години. Netpress
Мицкоски кој еден ден глуми спасител на скопските јавни претпријатија – а друг ден како за сите важни прашања во државата негира што кажал, време е барем еднаш да си стои на зборот и да ги реши проблемите што континуирано ги креира.
За Седницата на Совет во ноември по 25 пат е доставена предлог одлука за нови еколошки автобуси до советниците од ВМРО-ДПМНЕ, кои повеќе од две години не гласаат за нови автобуси, иако имаат мнозинство во Советот на Град Скопје. Nezavisen
„Според програмата за Скопје на Мицкоски и ВМРО-ДПМНЕ која ја промовираа на локалните избори во 2021 година, требаше до крајот на мандатот да се испорачаат 250 автобуси.
За потсетување шефот на ВМРО ДПМНЕ, Христијан Мицкоски и лично ги ветуваше новите еко автобуси за скопјани. Fokus
Можеби сме очекувале дека таа сурова реалност наречена живот ќе биде со нас помила и понежна и дека можеби ќе не’ погали од самиот почеток.
Но, за жал реалноста не е таква. Mk
А во моментов не се знае дали ни Скопје има Генерален секретар.
Значи, наместо да работи за подобрување на состојбите во градот, Арсовска три години од нејзиниот мандат добиен од граѓаните се занимавала со лични и персонални прашања за раководителите на институциите избрани токму од нејзе. Plusinfo
За цели три години власт го остави градот да се дави во смет и ѓубре.
Скопје е толку валкан, што е по нечист град дури и од во времето на Шилегов, кој е синоним за неработење. Plusinfo