Article-cluster size (# of articles)
new weight
old weight
lower/upper
Articles count
Total similarity
Avg. similarity
Total chr length
Sentence # average
Sentence # variation
27
19.74
27.36
5.93/1.55
27.00
9.92
0.37
2356.00
1.00
0.00
All clustering variants
Old ranking - len = 27
42 ■ 0.99/0.01 ■ 3 ■ 406.3
Best clustering variants
42 0.99/0.01 3 406.3
11:42 h 04-May-2025
  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграција по вчерашниот настан на свеченото започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, рече дека наместо фотообјективи, околу нив се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада, која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организира прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
  • ◉ Оние што се сликаат и го претставуваат проектот за Коридорот 8 како свој се истите што претходно го саботираа, велат од ДУИ

Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграција по вчерашниот настан на свеченото започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, рече дека наместо фотообјективи, околу нив се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада, која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организира прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.

„Кога Демократската унија за интеграција работеше на обезбедување на финансирањето за Коридорот 8, тие гласаа ПРОТИВ.

360stepeni

Камен-темелник за изградба на автопатот Тетово-Гостивар во должина од околу 18 километри беше поставен денеска, а се очекува, проектот вреден 90 милиони евра, да биде завршен за две години.

Проектот за изградба на автопатот Тетово-Гостивар, кој е дел од коридорот 8, опфаќа и изградба на девет натпатници од кои осум се за поврзување на локалните патишта со новопроектираниот паралелен пат, еден натпатник е за новата клучка во Општина Боговиње и Општина Врапчиште, додека за реконструкција на клучката за излез од Тетово ќе се користи постоечкиот натпатник. 360stepeni

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграција по вчерашниот настан на свеченото започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, рече дека наместо фотообјективи, околу нив се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада, која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организира прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
Kanal5

Премиерот Христијан Мицкоски денеска ќе присуствува на поставување на камен-темелник за изградба на автопатот Тетово-Гостивар во должина од 18 километри, соопшти владината прес-служба. Kanal5

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграција по вчерашниот настан на свеченото започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, рече дека наместо фотообјективи, околу нив се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада, која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организира прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
11:42 h 04-May-2025
  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграција по вчерашниот настан на свеченото започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, рече дека наместо фотообјективи, околу нив се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада, која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организира прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
  • ◉ Оние што се сликаат и го претставуваат проектот за Коридорот 8 како свој се истите што претходно го саботираа, велат од ДУИ
14:11 h 03-May-2025
  • Камен-темелник за изградба на автопатот Тетово-Гостивар во должина од околу 18 километри беше поставен денеска, а се очекува тој да биде завршен во 2027 година.
  • Поставен камен-темелник за изградба на автопатот Тетово-Гостивар
12:57 h
  • Денеска, како никогаш порано државата е едно големо градилиште.
  • Мицкоски: Денеска, како никогаш порано државата е едно големо градилиште
10:14 h
  • Денес, со гордост и висока одговорност кон граѓаните, го најавуваме официјалниот почеток на работите за изградба на новиот автопат Тетово-Гостивар, капитален и стратешки проект за регионот и целата земја.
  • ВЛЕН: Започнува изградбата на новиот автопат Тетово-Гостивар, стратешка инвестиција
07:18 h
  • Премиерот Христијан Мицкоски денеска ќе присуствува на поставување на камен-темелник за изградба на автопатот Тетово-Гостивар во должина од 18 километри, соопшти владината прес-служба.
  • НОВ АВТОПАТ: Премиерот Мицкоски денеска на почетокот од изградбата на автопатот Тетово-Гостивар, кој чини 90 милиони евра
07:05 h
  • Премиерот Христијан Мицкоски денес ќе присуствува на свеченоста по повод поставувањето на првиот камен за почеток на градбата на автопатот Тетово-Гостивар, со должина од 18 километри, објавија од владината служба за информирање.
  • Мицкоски на поставување камен темелник за автопатот Тетово – Гостивар
Libertas

Ние денеска градиме иднина, не зборуваме за минатото не сме негови заробеници, истакна премиерот Мицкоски.

Тој ја искористи можноста да се заблагодари до сите општини, градоначалниците и администрацијата, кои се одзвале на повикот на Владата за инфраструктурни проекти согласно кои, како што нагласи, во еден момент ќе се гради на 1200 локации. Libertas

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграција по вчерашниот настан на свеченото започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, рече дека наместо фотообјективи, околу нив се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада, која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организира прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
Netpress

Првиот е овој од кој денес се обраќаме, а тоа е Коридорот 8, вториот е Коридорот 10. Коридорот 8 којшто ги поврзува Јонското и Јадранското море со Црното море, Коридорот 10 којшто го поврзува во овој дел од Европа, средоземјието со Централна Европа, но и Коридор 11 којшто поминува во нашето источно соседство.

Со една отсечка којашто ќе ги поврзува Коридорот 10 и Коридорот 11, тогаш стануваме земја којашто ќе биде директно поврзана со сите пристаништа во овој дел на Европа и ќе биде значајна алка на она за коешто зборуваше и почитуваната амбасадорка на САД, г-ѓата Агелер, а тоа е значајна алка на јужното крило на најголемата алијанса во човештвото, а тоа е НАТО Алијансата. Netpress

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграција по вчерашниот настан на свеченото започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, рече дека наместо фотообјективи, околу нив се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада, која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организира прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
Libertas

Според него, денес, како никогаш порано, државата е едно големо градилиште.

Денес, од овде, од срцето на Полог, го испраќаме најсилниот одговор на сите скептици и на сите што со години зборуваа, а ништо не направија: ние не ветуваме напразно, ние градиме. Libertas

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграција по вчерашниот настан на свеченото започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, рече дека наместо фотообјективи, околу нив се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада, која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организира прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
Plusinfo

Политичарите коишто имаат визија и коишто гледаат во иднината и градат вакви дела, тоа се политичари коишто ќе бидат запомнети и политичари коишто никогаш нема да излезат од колективната меморија преку своите дела коишто ќе ги остават на граѓаните – порача премиерот.

Тој рече дека неговата втора моја порака е да се заблагодари на сите општини без разлика дали градоначалникот во тие општини е од редовите на владејачките партии или опозицијата или се независни кандидати коишто се градоначалници, за нивната посветеност и тоа што сите општини се одзваа на вториот повик на Министерството за локална самоуправа и поднесоа проекти во вкупна вредност од речиси 16 милијарди денари со бројка поголема од 900-на проекти. Plusinfo

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграција по вчерашниот настан на свеченото започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, рече дека наместо фотообјективи, околу нив се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада, која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организира прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
Denesen

Проектот за изградба на автопатот Тетово-Гостивар опфаќа и девет натпатници од кои – 8 натпатници за поврзување на локалните патишта со новопроектиранит паралелен пат, еден натпатник за новата клучка во Општина Боговиње и Општина Врапчиште, додека за реконструкција на клучката за излез од Тетово ќе се користи постоечкиот натпатник.

Изградбата на автопатот Тетово-Гостивар ќе чини 90 милиони евра. Denesen

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграција по вчерашниот настан на свеченото започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, рече дека наместо фотообјективи, околу нив се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада, која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организира прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
Kanal5

Започна изградбата на новиот автопат Тетово Гостивар кој е во должина од 18 километри а неговата изградба ќе чини 90 милиони евра.. Kanal5

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграција по вчерашниот настан на свеченото започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, рече дека наместо фотообјективи, околу нив се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада, која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организира прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
Netpress

Овој пат ќе го возат и ќе го користат и Македонци и Албанци и турци и Срби и Власи и Роми и бошњаци и од други националности, туристи коишто ќе се упатуваат до нашите планински бисери, до нашите езерски бисери како што е Охридското езеро.

И тоа е иднината на нашата заедничка татковина Македонија којашто сите си ја сакаме и почитуваме, но со дела. Netpress

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграција по вчерашниот настан на свеченото започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, рече дека наместо фотообјективи, околу нив се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада, која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организира прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
Kanal5

Автопатот Тетово-Гостивар е само еден од стратешките проекти што ги спроведува Владата ВЛЕН.

Паралелно со тоа, ние сме посветени на спроведување и поддршка на големи проекти, како што е Коридорот 8. Коридор кој вклучува изградба и рехабилитација на автопати, железници и гранични премини, и претставува стратешка артерија за економски и комерцијален развој на регионот. Kanal5

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграција по вчерашниот настан на свеченото започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, рече дека наместо фотообјективи, околу нив се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада, која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организира прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
Mk

Вицепремиерот и министер за транспорт, Александар Николоски порача дека со формирањето на Владата за една година значјано е зголемен бројот на спроведени експропријции на парцели на трите делници.

Планот, како што посочи Николоски е до ова лето активно да се работи на изградба на автопати во рамки на коридорите 8 и 10д од 65 до 68 километри. Mk

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграција по вчерашниот настан на свеченото започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, рече дека наместо фотообјективи, околу нив се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада, која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организира прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
A1on

И дозволете ми денес втората моја порака е да се заблагодарам на сите општини без разлика дали градоначалникот во тие општини е од редовите на владејачките партии или опозицијата или се независни кандидати коишто се градоначалници, да се заблагодарам за нивната посветеност и тоа што сите општини повторувам се одзваа на вториот повик на Министерството за локална самоуправа и поднесоа проекти во вкупна вредност од речиси 16 милијарди денари со бројка поголема од 900тина проекти.

Тоа е многу голема работа на администрацијата, тоа е многу посветеност од страна на градоначалниците и јас им честитам. A1on

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграција по вчерашниот настан на свеченото започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, рече дека наместо фотообјективи, околу нив се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада, која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организира прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
360stepeni

Тоа значи дека отвараме фронт за работа на делницата Гостивар – Тетово од 17,5 километри, Гостивар – Букојчани 14,7 и Прилеп-Битола 29 километри“, Додаде дека според планираното активно ќе се работи на изградба на автопати во рамки на коридорите 8 и 10 во должина од 65 до 68 километри.

Випцепремиерот и министер за животна средина и просторно планирање Изет Меџити истакна како Влада на ваков начин градат иднина и создаваат подобри услови за сите граѓани. 360stepeni

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграција по вчерашниот настан на свеченото започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, рече дека наместо фотообјективи, околу нив се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада, која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организира прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
A1on

Како сериозен и посветен политички субјект, ние остануваме гласот на граѓаните во власта.

Не ветуваме празни зборови, туку дејствуваме во насока на реализација на нашите обврски. A1on

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграција по вчерашниот настан на свеченото започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, рече дека наместо фотообјективи, околу нив се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада, која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организира прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
Netpress

Изградбата на автопатот Тетово-Гостивар ќе чини 90 милиони евра.

На настанот предвидено е свое обраќање да има премиерот Мицкоски. Netpress

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграција по вчерашниот настан на свеченото започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, рече дека наместо фотообјективи, околу нив се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада, која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организира прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
Netpress

Паралелно со тоа, ние сме посветени на спроведување и поддршка на големи проекти, како што е Коридорот 8. Коридор кој вклучува изградба и рехабилитација на автопати, железници и гранични премини, и претставува стратешка артерија за економски и комерцијален развој на регионот.

Ние како ВЛЕН силно го поддржуваме забрзувањето на работите и транспарентното спроведување на овој витален проект. Netpress

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграција по вчерашниот настан на свеченото започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, рече дека наместо фотообјективи, околу нив се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада, која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организира прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
360stepeni

Проектот за изградба на автопатот Тетово-Гостивар, кој е дел од коридорот 8, опфаќа и изградба на девет натпатници од кои осум се за поврзување на локалните патишта со новопроектираниот паралелен пат, еден натпатник е за новата клучка во Општина Боговиње и Општина Врапчиште, додека за реконструкција на клучката за излез од Тетово ќе се користи постоечкиот натпатник.

На поставувањето на камен-темелникот беа присутни премиерот Христијан Мицкоски, вицепремиерите Александар Николоски и Изет Меџити, директорот на Јавното претпријатие за државни патишта, Коце Трајановски, како и американската амбасадорка во земјава Анџела Агелер и претставник на компанијата „Бехтел и Енка“ и одговорен за проектот Џош Бејкер. 360stepeni

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграција по вчерашниот настан на свеченото започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, рече дека наместо фотообјективи, околу нив се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада, која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организира прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
360stepeni

Напротив – тие треба јавно да се извинат за стравот и поделбите што ги посеаја, за блокадите и лагите што ги ширеа со години.

Народот не заборави кој градеше, а кој саботираше и историјата ќе ги постави сите таму каде што навистина припаѓаат“, Камен-темелник за изградба на автопатот Тетово – Гостивар во должина од околу 18 километри беше поставен вчера, а се очекува проектот вреден 90 милиони евра да биде завршен за две години. 360stepeni

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграција по вчерашниот настан на свеченото започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, рече дека наместо фотообјективи, околу нив се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада, која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организира прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
Novamakedonija

Се предвидува да биде готова за две и пол години.

Прoeктот предвидува шест сообраќајни ленти, три во секој правец, две возни ленти и една за застанување, како и девет натпатници од кои осум за поврзување на локалните патишта, како и еден за новата клучка во Општина Боговиње и Општина Врапчиште и реконструкција на клучката за излез од Тетово. Novamakedonija

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграција по вчерашниот настан на свеченото започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, рече дека наместо фотообјективи, околу нив се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада, која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организира прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
Libertas

Нашата стратешка одлука е јасна – Македонија ја завршува својата делница ја носи Европа на Балканот, а балканот во Европа.

Со почетокот на изградба на овој пат го претвораме полошкиот регион во раскрасница на можности и инвестиции и го скратуваме патот Скопје – Охрид и Струга и се приближува границата Ќафасан, рече Меџити. Libertas

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграција по вчерашниот настан на свеченото започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, рече дека наместо фотообјективи, околу нив се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада, која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организира прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
360stepeni

„Оние што го саботираа проектот немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат.

Напротив – тие треба јавно да се извинат за стравот и поделбите што ги посеаја, за блокадите и лагите што ги ширеа со години. 360stepeni

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграција по вчерашниот настан на свеченото започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, рече дека наместо фотообјективи, околу нив се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада, која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организира прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
Kanal5

Се градат нови автопати, експресни, регионални, магистрални патишта и модерни коридори.

Владата засилено работи на изградба и модернизација на двата пан европски коридори 8 и 10 како и на кракот 10 д. Се реализира многу важен стратешки проект, европската артерија Коридорот 8 кој ги поврзува Јонското Јадранското море со Црното море и е значајна алка за развој на Македонија. Kanal5

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграција по вчерашниот настан на свеченото започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, рече дека наместо фотообјективи, околу нив се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада, која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организира прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.