Вестите на денот, кратко и јасно, секој ден во твојот инбокс.
Изминатите 6 месеци докажавме дека може да се смени сликата на „Железници Транспорт” и неблагодарно е зад претпријатието да стои префиксот загубар.
Довербата на добавувачите е вратена, тие веќе немаат кочница дали сме клиент, а вратена е целосно и довербата кон доверителите.
Жално е, а има низа субјективни причини поради кои изминативе години е направена црна слика за железницата.
Невозможно е секаде товарната железница да биде профитабилна, само кај нас да е непрофитабилна во изминатите пет години, а имаме 220 километри пруга од Табановце до Гевгелија, напомена Кошутиќ, одговорајќи на новинарски прашања. Novamakedonija
Од јули лани нема никаков проблем со тоа, а гледаме и први добри резултати.
Пристапивме менаџерски, прво гледавме да ја стабилизираме компанијата, а потоа и да доаѓаат резултати, истакна вицепремиерот и министер за транспорт Александар Николовски по посетата на „Железници Транспорт”. Denesen
Изминатите шест месеци докажавме дека може да се смени сликата на „Железници Транспорт" и неблагодарно е зад претпријатието да стои префиксот загубар.
Довербата на добавувачите е вратена, тие веќе немаат кочница дали сме клиент, а вратена е целосно и довербата кон доверителите. Kanal5
Сите деловно-технички релации со компаниите за одржување во регионот и пошироко се обновени.
Сега сме во 24-часовна комуникација со кој било од железничкиот бизнис во југоисточна Европа и тоа зборува на која патека сме, рече денеска генералниот директор и претседател на Управниот одбор на „ЖРСМ Транспорт“ Дејан Кошутиќ. Kanal5
Како што изјави Кошутиќ, 70 отсто од долгот на „Железници Транспорт", 13,5 милиони евра, колку што вкупно бил пред пет месеци, не е од оперативното работење, туку од некомпетентност и несовесно работење.
Многу е едноставно, истакна директорот, да се направи долг кога не се плаќало апсолутно ништо, независно дали станувало збор за 7 500 денари за електронско следење на Службен весник или пет милиони денари за струја. Kanal5
Сите деловно-технички релации со компаниите за одржување во регионот и пошироко се обновени. Novamakedonija
Тенденцијата е, нагласи Кошутиќ, е „Железници Транспорт" да достигне просечен годишен приход меѓу 12 - 13 милиони евра како што беше во 2012 година.
Како што изјави Кошутиќ, 70 отсто од долгот на „Железници Транспорт", 13,5 милиони евра, колку што вкупно бил пред пет месеци, не е од оперативното работење, туку од некомпетентност и несовесно работење. Kanal5
Денеска беше најавена нова редовна железничка линија од Скопје кон Куманово.
Тргнува првиот воз од Скопје за Куманово.
Kумановската полиција поднесе кривична пријава против градежна инспекторка од општина Куманово, информираше денеска полицијата, која ја сомничи за „злоупотреба на службена положба и овластување“.
Се уште нема договор, кога би имало би го објавиле, рече денеска вицепремиерот и министер за транспорт Александар Николовски, одговорајќи на новинарско прашање во врска со заедничката изградба на тунелот на железничката пруга од Коридорот 8 од македонска и бугарска страна.
Каматната стапка на благајничките записи се намалува за 0,2 п.п., останатите каматни стапки се непроменети, одлучи Извршниот одбор за поставеноста на монетарната политика на Народната банка, на вчерашната седница на која беа разгледани најновите податоци и информации за светската и за домашната економија и најновите случувања на меѓународните и на домашните финансиски пазари во контекст на поставеноста на монетарната политика.
Благо намалување на основната камата на Народната банка, за 0,2 проценти поени, со што таа сега е на нивото од 5,35 проценти.
Основачот на „Мајкрософт“, филантроп и еден од најбогатите луѓе во светот, Бил Гејтс, даде големо интервју за документарниот филм на Би-Би-Си The Making of Bill Gates.
Ко-основачот на Мајкрософт, Бил Гејтс, изјави дека извршниот директор на Tesla и SpaceX, Илон Маск, бил „лош“ кон него, но дека сепак сака да работи со него.
Жилава е инфлацијата, па затоа и се уште се жилави и каматните стапки, но тоа не е предмет на интерес на оваа мини анализа на Фактор.
Бројот на работниците во индустријата минатата година е намален за 0.3 % во однос на 2023-та. Во декември лани, пак, во споредба со истиот месец од 2023, нивниот број е помал за 4.7 %, соопшти Државниот завод за статистика.