Article-cluster size (# of articles)
new weight
old weight
lower/upper
Articles count
Total similarity
Avg. similarity
Total chr length
Sentence # average
Sentence # variation
6
17.02
17.46
0.85/0.51
6.00
2.41
0.40
722.00
1.00
0.00
All clustering variants
Old ranking - len = 6
16 ■ 0.99/0.01 ■ 2 ■ 203.4
Best clustering variants
16 0.99/0.01 2 203.4
Kanal5

Да се прошират регулаторните мерки со цел да се спречат добавувачите од манипулации со цените, а потрошувачите мора да знаат кој ги поставува цените што би се направило преку јавни кампањи за подигнување на свеста.

Како што информира денеска Сојузот на стопански комори на Македонија (ССК), ова се дел од донесените заклучоците од направената анализа на пазарот на супермаркети наспроти добавувачи, која што ги детектира точките каде растат цените и каде треба да се интервенира и од одржаниот состанок со претставниците на малопродажните ланци и локалните клучни партнери. Kanal5

  • Сојузот на стопански комори на Македонија направи анализа на пазарот на супермаркети и нивните бројки покажуваат дека супермаркетите не се одговорни за зголемувањето на цените, а главната ценовна моќ е во рацете на добавувачите и производителите, кои уживаат значително повисоки профити, додека супермаркетите работат со минимални маржи.
Nezavisen

На состанокот, како што се наведува, беше договорено меѓу сите малопродажни ланци и локалните клучни партнери да не се примаат нови ценовници, минимум до крајот на првиот квартал оваа година.

Бројките од анализата покажаа дека супермаркетите не се одговорни за зголемувањето на цените, а главната ценовна моќ е во рацете на добавувачите и производителите, кои уживаат значително повисоки профити, додека супермаркетите работат со минимални маржи, се вели во соопштението. Nezavisen

  • Сојузот на стопански комори на Македонија направи анализа на пазарот на супермаркети и нивните бројки покажуваат дека супермаркетите не се одговорни за зголемувањето на цените, а главната ценовна моќ е во рацете на добавувачите и производителите, кои уживаат значително повисоки профити, додека супермаркетите работат со минимални маржи.