Article-cluster size (# of articles)
new weight
old weight
lower/upper
Articles count
Total similarity
Avg. similarity
Total chr length
Sentence # average
Sentence # variation
10
72.86
31.53
0.91/1.71
10.00
5.75
0.57
1113.00
1.00
0.00
All clustering variants
Old ranking - len = 10
35 ■ 0.99/0.01 ■ 2 ■ 749.3
Best clustering variants
35 0.99/0.01 2 749.3
Plusinfo

Извозот во првиот квартал е во согласност со предвидената динамика и бележи раст од 8 % во однос на планот, а од компанијата додаваат: „Во наредниот период очекуваме кумулативните пласмани на странските пазари да ги надминат минатогодишните резултати.“ Најголем раст на странските пазари е забележан во Јужна Африка (зголемување 3,8 пати), Холандија (3,7 пати), Португалија (2,3 пати) и Австрија (удвојување на продажбите). Раст е регистриран и во Грција (40 %), Финска (39 %), Ерменија (29 %), Украина (13 %), Босна и Херцеговина (12 %), Саудиска Арабија (10 %), Словенија (9 %), Србија (6 %) и Хрватска (5 %). Во структурата на вкупните консолидирани продажби, 92 % ги сочинуваат производите од фармацевтскиот сегмент.

Најголем удел во овој сегмент имаат антибиотиците (29 %), препаратите ОТЦ (16 %), кардиолошките препарати (12 %) и невролошките препарати (12 %). Сегментот хемија, козметика и билкарство учествува со 8 %, од кои хемија со 2 %, козметика со 5 %, а билкарство со 1 %. „Фармацевтскиот сегмент бележи раст од 7 %, додека сегментот хемија, козметика и билкарство забележува намалување, што во голема мера се должи на намалените и ограничени цени и маржи на нашето портфолио во Македонија и Црна Гора“, истакнуваат од Алкалоид. Plusinfo