Кампањата е во организација на (NCPG) и на при McGill University.
Истражувањата покажуваат дека колку порано, во текот на детството, е личноста изложена на игри на среќа и на коцка, толку е поверојатно дека подоцна во животот може да развие проблематична страст кон коцкањето. A1on
Одговорното дарување е и дел од новогодишната кампања на Државна лотарија.
Кампањата содржи повеќе информативни и едукативни пораки коишто се слушаат од сцената на караванот ЗИМКА БАЈКА и ќе бидат објавувани на социјалните медиуми, а пораката – е истакната и на празничните коверти за инстант лозови СРЕЌА ПЛУС. Biznisvesti
· Да даруваме одговорно · Инстант лозовите не се игра за деца Државна лотарија, како одговорен приредувач на игри на среќа, членка на Европска Асоцијација на лотарии и учесник во ‒ 2024 , се придружува кон организациите ширум Европа и светот со цел подигање на јавната свест за ризикот од дарување инстант лозови на деца. Faktor
„Проблематичното коцкање меѓу младите стана значаен и брзорастечки здравствен проблем.
Честитаме на Државна лотарија за посветеноста на јакнење на јавната свест за потребата од одговорно дарување игри на среќа преку Gift Responsibly Campaign“ рече Кејт Вајт (Keith Whyte), извршен директор на . „Нашата порака е едноставна: инстант лозовите никогаш не може да се соодветен подарок за деца“ Празниците се време за дарување, а еден од најзабавните подароци за блиските и пријателите на возраст над 18 години, полн со возбуда и шанси за поголеми и помали добивки, се инстант лозови спакувани во прекрасните коверти СРЕЌА ПЛУС, апораката е јасна и гласи: Инстант лозовите не се игра за деца. Faktor
Воедно и надвор од оваа празнична кампања Државна лотарија се придржува кон правилата за одговорно приредување.
Избирањето подарок треба да се направи со одговорност и да се внимава на возраста на примателот на подарокот. Faktor