До крајот на јануари ќе заврши целокупната експропријација за патните делници од коридорите 8 и 10д што треба да ги гради конзорциумот „Бехтел и Енка“, најави денеска вицепремиерот и министер за транспорт и врски Александар Николоски.
Откако беше потпишан договорот со „Бехтел и Енка“ пред скоро две години до мојот избор за министер прогресот беше некаде околу 25 проценти, а за овие шест месеци ќе се завршат вкупно 75 проценти што многу зборува за посветеноста.
За најтешката делница Гостивар-Букојчани до август беа завршени околу 400 постапки за експропријација од вкупно 1.290 кои треба да се завршат.
Останатите ќе ги завршиме за пет до шест месеци и до крајот на јануари ќе заврши целокупната експропријација во делот на коридорите 8 и 10д со исклучок на делот од коридорот кој зафаќа во делот од заштитената зона на Охридското Езеро, рече Николоски во одговор на прашање За железничкиот Коридор 10 истакна дека се развива алтернатива од бугарска страна. Republika
За најтешката делница Гостивар-Букојчани до август беа завршени околу 400 постапки за експропријација од вкупно 1.290 кои треба да се завршат. Republika
До крајот на јануари ќе заврши целокупната експропријација за патните делници од коридорите 8 и 10д што треба да ги гради конзорциумот „Бехтел и Енка“, најави денеска вицепремиерот и министер за транспорт и врски Александар Николоски. A1on
Тоа се две варијанти на кои Бугарија интензивно работи.
Ако ние сме наивни и ако се водиме од приказни кои некој ни ги подметнува, а не од нашиот интерес нема да го развиваме она што е природен тек на Балканот, а тоа е Вардарската долина по која секако треба да оди Коридорот 10 и брзата пруга, рече Николоски. Biznisvesti
Тоа е линија која има два правци.
Треба да оди Вена-Будимпешта-Белград-Ниш-Босилеград, па под Софија и по реката Струма до Солун и втората варијанта од Романија преку Бугарија оди источно клон Истанбул. Libertas
Мора да се интензивира и работата со автопатските решенија затоа што е неподносливо од економски и бизнис поглед ограничување на патна брзина од 50 и 60 километри во 21. век.
Треба да се вложат максимални напори да се интензивираат овие инфраструктурни проекти затоа што бизнисот на дневна база апелира дека ни се нужно потребни, потенцира Ангелоски. Libertas
Треба да оди Вена-Будимпешта-Белград-Ниш-Босилеград, па под Софија и по реката Струма до Солун и втората варијанта од Романија преку Бугарија оди источно клон Истанбул.
Тоа се две варијанти на кои Бугарија интензивно работи. Alsat
Затоа бизнис секторот на дневна база реагира на оваа тема.
Иако во јавноста постојат повеќе правци на дискусија во однос на железничките поврзувања, за нас како бизнис сектор поврзување број еден е Солун, бидејќи е на 230 километри од Скопје. Libertas
Тоа значи дека целиот проект треба да трае помеѓу пет и шест години, рече Николоски.
За железничкиот Коридор 8, пак, како што кажа, на последниот состанок во Софија е договорено да се направи заедничко проектирање за тунелското решение кое треба да ги поврзе двете држави, заеднички да се избере изведувач и да се направи ревизија на цените на проектот во македонскиот дел. A1on
За железничкиот Коридор 8, пак, како што кажа, на последниот состанок во Софија е договорено да се направи заедничко проектирање за тунелското решение кое треба да ги поврзе двете држави, заеднички да се избере изведувач и да се направи ревизија на цените на проектот во македонскиот дел -Мислам дека никој не е наивен да верува дека 24 километри треба да чинат 560 милиони евра.
Се уште не е прецизиран датумот за следната средба во Скопје, но прецизирано е дека ќе биде во последната недела на ноември, рече Николоски. Libertas
Иако во јавноста постојат повеќе правци на дискусија во однос на железничките поврзувања, за нас како бизнис сектор поврзување број еден е Солун, бидејќи е на 230 километри од Скопје.
Второ алтернативно пристаниште е Драч, а дури трета варијанта е Бургас и другите црноморски пристаништа, посочи Ангелоски. Libertas
Во следните два месеци ќе излезам со конкретни решенија кои ќе ги презентирам во јавноста за подоцна да можеме да почнеме со градба.
Рок за дизајн и за проектирање е една година, а рок за изградба е четири до пет години во зависност од теренот. A1on
Второ алтернативно пристаниште е Драч, а дури трета варијанта е Бургас и другите црноморски пристаништа, посочи Ангелоски.
Затоа, додаде, апелираме што е можно побрзо да се активираат проектите за изградба на брзи пруги. Libertas
Се интензивира градбата на автопатите од коридорот 8 и 10д кои ги гради конзорциумот „Бехтел и Енка“ за кои експропријацијата на површините е при крај, изјави денеска министерот за транспорт и врски Александар Николоски.
По Нова година ќе излеземе со условите и начинот на кој младите брачни двојки ќе можат по поволни услови да учествуваат на проектот „Купи куќа за млади“, истакна заменик претседателот на Владата и министер за транспорт Александар Николоски.
Младите брачни двојки ќе добијат можност да добијат нов дом по поволни услови.
Законите за градба и за урбанистичко планирање треба да претрпат темелни реформи, бидејќи не го пратат чекорот со времето, оцени денеска вицепремиерот и министер за транспорт Александар Николоски.
Пруга кон Бугарија е во интерес за Македонија, но со изградба ќе продолжиме откако ќе се ревидираат сите недостатоци со посредство на Европската Унија, истакна вицепремиерот и министер за транспорт и врски Александар Николоски синоќа во емисијата Топ Тема на ТВ Телма.
„Утрово кога одев со колеги им објаснував за какво промашување на проектот автопатот Скопје-Блаце се работи.