Article-cluster size (# of articles)
new weight
old weight
lower/upper
Articles count
Total similarity
Avg. similarity
Total chr length
Sentence # average
Sentence # variation
8
47.73
25.72
0.95/1.40
8.00
4.30
0.54
756.00
1.00
0.00
All clustering variants
Old ranking - len = 8
9 ■ 0.99/0.01 ■ 2 ■ 155.5
Best clustering variants
9 0.99/0.01 2 155.5
Skopjeinfo

Она што го констатирале ревизорите е дека недостигаат редовни и вонредни инспекции, има кадровските слабости и отсуство на имплементација на препораките од претходните ревизии.

Оттаму посочуваат дека слабостите во спроведувањето на инспекцискиот надзор во студентските домови и воспитно-образовните установи резултира со недоволна контрола врз процесите на прием, сместување и евидентирање на студентите, како и со намалена ефикасност во оценувањето на квалитетот на образовните институции. Skopjeinfo

  • Со извршената ревизија утврдени се слабости во спроведувањето на инспекцискиот надзор во студентските домови и воспитно-образовните установи, што резултира со недоволна контрола врз процесите на прием, сместување и евидентирање на студентите, како и со намалена ефикасност во оценувањето на квалитетот на образовните институции.
Telma

Недостигот на редовни и вонредни контроли во процесот на прием, евидентирање и сместување на студентите, како и на точноста на податоците во документацијата на студентските домови, го оневозможува нивното правилно функционирање и исполнување на целта за обезбедување соодветни услови за студентите.

Исто така, ревизијата утврдила дека инспекциски надзор не бил извршен ниту во 2024 година, што укажува на непостапување според препораките на овластениот државен ревизор, утврдено во Конечниот извештај од ревизијата на успешноста на Државниот завод за ревизија, на тема „Ефикасност на мерките, политиките и проектите за исполнување на условите во кои функционираат државните студентски домови“. Telma

  • Со извршената ревизија утврдени се слабости во спроведувањето на инспекцискиот надзор во студентските домови и воспитно-образовните установи, што резултира со недоволна контрола врз процесите на прием, сместување и евидентирање на студентите, како и со намалена ефикасност во оценувањето на квалитетот на образовните институции.